Essence Gel eyeliner London Baby

Essence heeft sinds kort ook gelliners in het assortiment. Ik heb al zwarte gelliners geprobeerd van Coastal Scents en Wet ’n Wild en die vond ik erg fijn. Ik wilde ook graag een bruine en daarom nam ik die van Essence mee.

De structuur van deze gelliner vind ik wat waterig, maar dat is een kwestie van wennen. Daardoor is de gelliner ook niet zo heel dekkend maar je kunt hem opbouwen.

De gelliner is bruin/taupe en heeft een mooie shimmer, je ziet er ook wat paars in terug als je goed kijkt.

Volgens Essence is deze eyeliner waterproof, dit heb ik zelf nog niet getest maar hij blijft bij mij de hele dag op z’n plek zitten! Zoals je kan zien op de laatste foto was hij na flink boenen met een reinigingsdoekje nog niet helemaal weg… Op mijn ogen heb ik hier geen last van omdat ik een make-up remover op oliebasis gebruik.

Ik dacht dat deze gel eyeliner € 2,99 heeft gekost en is te koop bij Kruidvat.

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

