Shoplog + swatches

Gister ging ik even snel de stad in omdat ik wat spulletjes nodig had. Natuurlijk kocht ik weer meer dan ik nodig had en ik ga jullie mijn buit laten zien.


Er was 40% koring op L’oreal als je 2 producten kocht bij Trekpleister, en mijn oogmake-up remover was bijna op, dus ik nam deze L’oreal dermo-expertise mee. Dit is al een tijdje mijn favoriet, deze is op oliebasis en moet je schudden, zulke removers gebruik ik eigenlijk altijd, ik heb er al veel geprobeerd maar ik kom altijd weer terug op deze. Ook nam ik een shampoo mee omdat mijn shampoo ook bijna op is. Bij de kassa kwam ik een kortingsbak tegen en ik nam een blush en een lipstick van Catrice mee.
Bij de Action kocht ik de zelfbruiner voor € 3,80.
Kruidvat had een actie; 2 Catrice lipproducten voor € 6. Ik kocht een lipgloss in Naturally Pink, deze heb ik al eens gehad maar is helemaal opgegaan, en een lipstick in Princess Peach.

De Catrice blush in As lively as ever van de Floralista collectie. Deze wilde ik al kopen toen ‘ie LE was maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.

Catrice Blush – lipstick Marie Antoinette (Urban Baroque) –  lipstick Princess Peach – Lipgloss Naturally Pink

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog, Swatches en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

