EOTD – Mystery Smokey

Vandaag laat ik jullie een look zien met mijn favoriete Wet ’n Wild palletje. Dit vind ik zelf een erg draagbare look die ik ook vaak draag naar het werk. Je kan het natuurlijk altijd iets minder donker en smokey maken.

Producten die ik heb gebruikt:

Wet ’n Wild Mystery Smokey trio, Bourjois Smoked Brown oogpotlood, Catrice Don’t leave me liquid eyeliner en mascara.

De roze kleur heb ik in m’n binnenste ooghoek aangebracht, daarna heb ik de taupe kleur over het hele ooglid en wat in de crease aangebracht. Toen heb ik in de buitenste ooghoek en in de crease de zwarte kleur aangebracht en dit goed geblend. Oogpotlood op de waterlijn en iets blenden, zwart lijntje boven m’n wimpers en klaar! Super easy.

Wat vinden jullie van deze ooglook?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op EOTD – Mystery Smokey

  1. Jorna zegt:

    Super pretteh! Echt een look die ik ook zo zou dragen. Mooi!

Geef een reactie

