Review: NYC Smokey browns palette

Een tijdje geleden was er een actie bij Kruidvat, waarbij je een bon in kon leveren + een oud make-up product. In ruil daarvoor kreeg je iets van NYC naar keuze. Ik nam het indiviual eyes palette in Smokey browns mee. Nou heb ik geen bruine ogen, maar de kleuren spraken me het meest aan.

Het palette bevat 4 kleuren en een primer en illuminator (highlighter). Ideaal om mee te nemen! Er zat ook een sponsapplicator bij maar die ben ik kwijt. Bij elke kleur staat aangegeven waar je hem voor kan gebruiken. Op de achterkant is dit ook geïllustreerd.


Swatches zonder basis (met flits) De kleuren zijn goed op te bouwen.


Swatches met de basis van het palette. Dan worden ze meteen iets intenser. Ik moet zeggen dat ik de basis erg fijn vind, hij is een beetje plakkerig maar daardoor hecht je oogschaduw wel beter. Ik gebruik hem ook regelmatig zonder dat ik kleuren uit dit palette gebruik.


De basis en de highlighter. Ook de highlighter vind ik erg mooi, al kunnen er soms wel wat verdwaalde chunky glitters in zitten.

Al met al vind ik dit best een fijn palette dat ideaal is om mee te nemen op reis. Vooral de 2de kleur gebruik ik regelmatig.

De individual eyes palettes zijn voor € 4,99 te koop bij een aantal Kruidvat filialen.

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Review: NYC Smokey browns palette

  1. Jorna zegt:

    Prachtig palette is dit! Ik heb ook een NYC-palette, en die bevalt prima.

Geef een reactie

