EOTD : Budget blue

Ik kwam laatst op de blog van Madam Lotte een prachtige blauwe ooglook tegen. Deze moést ik gewoon ook uitproberen,
Ik heb een aantal blauwe oogschaduws in mijn collectie, maar ik wilde persé dezelfde kleur gebruiken als Lotte deed, en dat was de kleur 637 van MNY. Tevens m’n eerste MNY product, want dat merk heeft me eigenlijk nooit zo aangesproken.

Ik heb de look op dezelfde manier gemaakt als Lotte beschreef. Hij is best simpel maar ik vind ‘m erg leuk! Zoiets draag ik gewoon overdag, maar ik wil hem ook nog een keer iets heftiger maken voor een feestje.

Wat vinden jullie van deze look?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op EOTD : Budget blue

  1. Jorna zegt:

    De blauwe kleur die je gebruikt hebt van MNY is prachtig! Mooie look.

Geef een reactie

