Producten opgemaakt in juli

Vandaag laat ik jullie mijn producten zien die ik heb opgemaakt in juli.

– Veet gebruiksklare wasstrips. Ik had al eens eerder strips van Veet gebruikt maar daarna ging ik over op Kruidvat, Trekpleister en Etos, gewoon om te proberen. Maar die vond ik toch niet zo fijn dus probeerde ik deze. Ik snap niet helemaal wat er aan deze nou anders is dan de andere Veet strips, maar ik vond dit wel de fijnste tot nu toe!

– Essence nail art nailpolish remover 150 ml. Gewoon een fijne nagellak remover. Bij mij in de buurt helaas niet te verkrijgen maar ik heb nog een nieuwe. Toch vind ik de nagellak remover van Etos net iets fijner.

– John Frieda sheer blonde tone refreshing shampoo 250 ml. Ik ben blij dat deze op is! Ik vond hem in de aanbiedingbak bij Kruidvat en nam hem mee. Ik had totaal niet op de verpakking gelet en dit blijkt dus een zilvershampoo te zijn. Op de verpakking staat dat ‘ie voor geblondeerd haar is. Mijn haar is wel geblondeerd geweest, maar dat is er nu grotendeels uit. Ik vond deze gewoon niet zo goed werken voor mijn haar.

– Schwarzkopf anti-klit spoeling 300 ml. Ik ben ook blij dat deze op is! Deze had ik van mijn tante gekregen, maar ik vond de geur niet zo lekker. Toch wilde ik hem opmaken, maar in combinatie met de John Frieda shampoo was dit niet zo’n pretje voor mijn haar. Deze koop ik gewoon niet weer.

– Taft hairspray ultra fixing 250 ml. Gewoon een fijne haarspray. Al zou ik ‘m niet weer kopen, gewoon omdat ik er van hou om telkens weer iets nieuws te proberen 😉

– L’oreal Sublime Bronze zelfbruinende spray 125 ml. Superfijn product! Na jaren geen zelfbruiner te hebben aangeraakt, kocht ik deze voor een paar euro bij de Action. Ik kreeg er een mooi egaal kleurtje van. Nu heb ik een gel, ook van L’oreal maar daarmee wordt het toch niet zo mooi egaal als met deze spray.

– L’oreal zachte oog- en lipreinigingslotion 125 ml. Mijn favoriete oog make-up remover. Zo’n product op oliebasis die je moet schudden, dat vind ik zelf het fijnste werken. Ik heb alweer een nieuwe in gebruik.

– L’oreal fluweelzachte tonic 200 ml. Mijn favoriete tonic. Veel L’oreal producten he? Hier heb ik ook alweer een nieuwe van, gewoon superfijn en inderdaad fluweelzacht.

– Dettol Sterilon 30 ml. Dit is om te ontsmetting, dit gebruik ik om mijn oorbellen voor en na gebruik schoon te maken. Ik heb een piercing boven in m’n oor en als ik veel op die kant lig kan hij soms pijn gaan doen, een paar druppels Sterilon erop en het is zo over! Hiervan heb ik altijd een flesje in huis.

– P2 zoom art mascara 7 ml. Aparte mascara was dit, met zo’n bolletje. Wel fijn, maar je moet er wel aan wennen. Hij is nog niet echt op, maar ik heb hem 3 maanden gebruikt en dan vind ik het weer tijd voor een andere. Ik moet zeggen dat hij wel wat droger begon te worden.

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Producten opgemaakt in juli

  1. Jorna zegt:

    Zo, da’s best wat! Ik heb ook wel een hoop opgemaakt in de laatste twee maanden. Gata bij mij echt altijd per periode. 😛

Geef een reactie

