Review: Gosh Velvet Touch Eyeliners

Vandaag een korte review over 2 velvet touch eyeliners van Gosh. Hiervan heb ik de zwarte al een aantal keer gehad en die vond ik erg fijn, maar toch vind ik het kohl potlood van Gosh fijner.


Ik had nog geen simpel bruin oogpotlood en ik wilde al een tijdje de kleur ‘Pure natural’ omdat dit beter zou staan dan wit op de waterlijn.
Niet zo lang geleden kocht ik ze samen tijdens een 1+1 gratis actie bij Kruidvat. Normaal kosten ze € 6,49 per stuk.


Swatches, links dikker aangebracht en rechts is een veeg.

Opzich prima oogpotlooden maar ik pak ze helaas toch niet zo vaak. Truly brown is erg gepigmenteerd en creamy, en je zet er al snel een te dikke streep mee. Pure natural waar ik zo benieuwd naar was zie je amper op mijn waterlijn. Jammer, maar met de potloden zelf is niets mis! Ze blijven wel lang zitten moet ik zeggen.

Hebben jullie ervaring met deze eyeliners van Gosh?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Review: Gosh Velvet Touch Eyeliners

  1. Jorna zegt:

    Fijne potloodjes zijn dit! ❤ Ik heb er ook een stuk of wat. Ik zou graag de huidskleurige nog hebben gescoort, maar die zijn hier steeds weg. :S

Geef een reactie

