Essence Ballerina Backstage : lipgloss & blush


De Essence Ballerina Backstage collectie ligt in de winkels! Teminste, hier al wel, terwijl ‘mijn’ Kruidvat normaal gesproken best sloom is. Het schap was nog helemaal vol maar ik nam alleen een blush en lipgloss mee. Vandaag laat ik jullie even snel de swatches zien, de producten heb ik nog niet uitgebreid getest.

De licht roze blush souffle genaamd Prima Ballerina bevat 6,1 gram. Hij voelt heel licht en ietwat vettig aan, dus ik hoop maar dat hij lang blijft zitten en niet zo van mijn gezicht afglijdt! Deze kost € 2,79.


De lipgloss heeft een kwastje, ik heb niet veel lipgloss en zo’n kwastje is dus ook nieuw voor me. Tijdens het aanbrengen voelde het heel plakkerig aan, maar eenmaal op de lippen had ik daar geen last meer van. Ik heb de kleur On your gracile tiptoe en deze bevat 9 ml en kost € 1,79.


Links zie je de blush geblend, in het midden een aantal veegjes en rechts de lipgloss. Zie je die glittertjes in de lipgloss?

Hebben jullie al iets van deze collectie, of spreekt hij je niet aan?

Dit bericht werd geplaatst in Swatches en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Essence Ballerina Backstage : lipgloss & blush

  1. Jorna zegt:

    Ik heb de blush, een eye soufflé en een lakje. Ik vind de blush vooralsnog tegenvallen. Hij is een beetje silicoon-achtig, hij trekt niet in. 😦

Geef een reactie

