EOTD : Lake moss

Laatst liet ik al een simple zwarte smokey eyes zien.

Ik heb daar later nog een donkere blauwe kleur uit het Lake Moss palletje van NYX over aangebracht. De kleuren uit het Lake Moss palletje vind ik het mooist over een andere donkere kleur heen.

De ooglook heb ik op dezelfde manier gemaakt, ik heb er alleen nog een laagje van de blauwe kleur overheen aangebracht.

– NYX jumbo pencil in Black bean als basis
– NYX eyeshadow in Black over het hele ooglid
– NYX Lake moss palette, de blauwe kleur over het hele ooglid
– Catrice oogschaduw in I’m a coal girl in de crease
– Gosh kohl eye liner in Black op de waterlijn
– Mascara

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op EOTD : Lake moss

  1. Jorna zegt:

    Mooie look! Heel gaaf die subtiele shimmertjes in de e/s. I like!

  2. Pingback: EOTD : Blue Sheen « beautyvictims

Geef een reactie

