Onderweg…

Afgelopen weekend vond ik het weer tijd om eens heerlijk te gaan eBay shoppen! Dit is wat ik bestelde.

– Crest 3D white strips, deze had ik al eens eerder besteld, -dacht ik- maar ik bestelde per ongeluk de ‘stain shield’ versie. Die zijn bedoeld om af en toe te gebruiken als je tanden al gebleekt zijn. Ik heb erg gevoelige tanden maar ik hoor zowel positieve als negatieve verhalen van mensen met gevoelige tanden dus ik ga het gewoon proberen en kijken hoe het voor mij uitpakt.

– The Body Shop Chestnut bronzer/blush, deze is van vorig jaar herfst en sinds die tijd wil ik ‘m al. Ik heb hem alleen nooit kunnen bemachtigen. Ik zag deze op eBay en ik had er op geboden, normaal doe ik dat nooit en koop ik alleen ‘buy it now’ producten, maar ik besloot het toch te proberen. Vandaag kreeg ik een mailtje dat ik de hoogste bieder was dus ik heb direct betaald. Ik ben benieuwd!

– INM Out The door topcoat, dit wordt alweer m’n derde. Deze vind ik echt ontzettend fijn en ik wilde eigenlijk zo’n grote fles van 75 of 120 ml, maar die vond ik op eBay nogal prijzig ivm verzenden en een Nederlandse webshop had ze ook niet meer… Vandaar dat ik maar weer een kleinere bestelde, tegelijk met China Glaze Nova. Dat lijkt me echt een prachtige lak, ik zag hem al een paar keer voorbij komen bij NikkieTutorials en ik besloot daarom dat het maar eens tijd werd om hem zelf ook te bestellen 🙂

Hebben jullie nog wat gekocht op eBay de afgelopen tijd?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

