Mijn Essence/Catrice stash

Op het Beautygloss forum kwam ik een ‘Show je Essence/Catrice‘ topic tegen en het leek me leuk om daar foto’s van te maken zodat ik ze ook hier nog even kon laten zien.


Dit is mijn make-up van Catrice, de grote bronzer die je ziet is van Essence en de vloeibare blush rechts ook (oeps). Ik vind Catrice een superfijn merk en koop er sneller iets van dan van Essence.


Met het kopen van Essence producten ben ik meestal iets voorzichtiger. De Sun Club bronzer is wel m’n favoriete bronzer en ook de gelliner vind ik erg fijn. De meeste producten die je hier ziet gebruik ik wel regelmatig, maar de lipproducten niet zoveel.


Mijn Essence nagellakjes. Ik heb er al eens eentje opgemaakt en opnieuw gekocht (Groovy), de kwaliteit verschilt per lak. Ook heb ik er een boel weg gedaan. Het stampsetje van Essence heb ik ook, die staat niet op de foto.

Catrice lakjes, het zijn er minder dan ik dacht! Volgens mij ben ik ook niks vergeten, dus dit is alles wat ik heb. De oude nagellak collectie sprak me nooit aan, vandaar dat ik daar ook niets van heb. De lakjes die ik heb vind ik allemaal wel erg fijn en draag ik veel. Zien jullie trouwens wat mijn favoriete nagellak kleur is? Haha!

Hebben jullie veel Essence of Catrice producten?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

