Producten die ik nooit op ga maken

Je kent het vast wel, je koopt een product omdat je het te mooi vindt om te laten liggen, maar eigenlijk gebruik je hem nauwelijks. Zo’n product waarvan je weet dat je nooit de pan zal raken, of die je gewoon nooit op zult maken. Ik heb er ook een aantal en ik heb ze voor jullie op de foto gezet.


De John Frieda spray is bedoeld om je krullen te accentueren. Ik heb slag in m’n haar dus dit leek me wel een leuk product, maar eerlijk gezegd gebruik ik het nooit en het werkt ook niet voor mij. De Taft hair spray heb ik gekocht toen ik in de winter stage liep en steeds met statisch haar aankwam. Dit leek me handig om dan even snel op te sprayen, maar wat ik niet gezien had is dat deze glitters bevat! Die gebruik ik dus ook nooit…


De Sephora foundation gebruik ik niet, want hij oxideert (= dat hij van kleur veranderd). Ik dacht dat het een goede kleur was, maar na een tijdje wordt hij gewoon oranje! Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan oranje foundation, dus ik denk dat deze binnenkort in de prullenbak verdwijnt. Daarnaast zie je een lippotlood van Essence die ik gewoon nooit gebruik, en 2 Jumbo Pencils van NYX, die ik eigenlijk ook nooit meer pak, jammer genoeg. De 2 OCC lip tars die je zie heb ik gekocht om te gebruiken voor fotoshoots, maar draag ik nooit op mezelf. Je hebt er ook maar zo’n mini drupje van nodig, dus die gaan waarschijnlijk  nooit op.


NYX concealer in a jar is een fijn product, maar ik gebruik eigenlijk nooit concealer meer; ik vind het gewoon niet nodig. De cream blush die je er naast ziet heb ik gekocht omdat ik de kleur zo gaaf vond, maar je hebt maar een klein beetje nodig dus hier kan ik ook eeuwen mee vooruit. De Max en NYC blush pak ik ook niet vaak, dit zijn wel handige blushes om mee te nemen op reis, als ze dan kapot gaat maakt het me niet zoveel uit. De Catrice highlighter gebruik ik ook nog zelden, ik vind het jammer dat er zulke chunky glitters in zitten.


Oogschaduws, leuke kleurtjes hoor en ik gebruik ze af en toe, maar niet vaak genoeg om ooit de pan te raken ben ik bang…

Herkennen jullie dit? Hebben jullie ook zulk soort producten waarvan je weet dat ze nooit op zullen gaan?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Producten die ik nooit op ga maken

  1. Tessabd zegt:

    leuk idee, vind je het goed als ik het artikel ook doe? je hebt een tag uitgevonden denk ik haha :p laat me maar wat weten op mn blog x

  2. Ergens is best wel zonde. Met oogschaduw ben ik heel kritisch, ik heb nu redelijk wat en ik kijk vooral naar welke kleuren ik gebruik en niet. Ik vind ook niet dat ik dupes hoef te hebben of kleuren die erg op elkaar lijken.

    Ik ben wel helemaal dol op mijn NYX Milk jumbopencil. Ik gebruik mijn oogschaduwbasis, daarover heen het pencil en dan komen de kleuren mooier uit.

    Mja, als je ze niet gebruikt, is het dan niet een idee om een blogsale te houden?

    • Ik heb al een blogsale online staan 😉 Ik vind het ergens wel zonde dat ik deze producten niet vaak gebruik, maar ook weer zonde om ze weg te doen. Ik heb altijd zoiets van: stel dat ik binnenkort een feestje oid heb waar dit perfect voor is, en dan heb ik het verkocht.

Geef een reactie

