How-to: Galaxy nails

Gisteren liet ik jullie al mijn galaxy nails zien, vandaag een how-to!

Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt:

Catrice basecoat, China Glaze Up All Night, OPI Ink suede, China Glaze Watermelon Rind, Essence Choose Me! & Glisten Up!, Nfu Oh #37, Sinful Colors glitter lakje zonder naam, INM out the door topcoat.


1. Begin met een laagje basecoat en laat dit even drogen

2. Dan lak je je nagels met de basiskleur, in mijn geval is dat Up all night van China Glaze. Het hoeft niet netjes want we gaan straks nog veel meer smeren!


3. Dan pak je een sponsje of tissue en doe je daar wat nagellak op. Ik heb gekozen voor Ink suede van OPI.


4. Dit dep je op je nagels en dan heb je dit.


5. Vervolgens depte ik een beetje Watermelon Rind van China Glaze op mijn nagels.


6. Daarna nog wat Choose me! van Essence.


7. Flakies van Nfu Oh en Essence (Glisten Up!) erbij.


8. Als laatste deed ik nog wat glitter van Sinful Colors er overheen en een topcoat.

Simpel toch? Je hoeft het ook niet echt te laten drogen, als ik klaar was met al mijn nagels kon ik alweer met de volgende kleur beginnen, omdat je dunne laagjes doet droogt het snel.

Wat vinden jullie van deze ‘nail art’?

Dit bericht werd geplaatst in How to en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op How-to: Galaxy nails

  1. Suzanne zegt:

    Ik vind het ge-wel-dig! Binnenkort eens proberen.

Geef een reactie

