Looks met het Oh So Special palette

Het Sleek Oh So Special palette kent of heeft iedereen inmiddels al. Daarom ga ik er er ook geen review over schrijven of jullie swatches laten zien, die kun je genoeg vinden op internet. Vandaag laat ik jullie een aantal looks zien die ik er de afgelopen tijd mee heb gemaakt.


Bow, Organza, Ribbon
Pamper, Gateau, The Mail


Gift Basket, Glitz, Celebrate
Boxed, Wrapped Up, Noir

The Mail in m’n crease en over m’n hele ooglid, Boxed gemixt met een beetje Noir in de crease + outer V en Gateau over m’n hele ooglid, Bow als highlight onder m’n wenkbrauw.


Heel simpel; Bow als highlight onder wenkbrauw en in binnenste ooghoek, The Mail op ooglid en Boxed in de crease.



Zelfde idee, maar iets zwaarder aangezet met Noir erbij. Ook heb ik Gateau op m’n ooglid gebruikt.



Celebrate over het hele ooglid en Wrapped Up + Glitz in de crease om te blenden, Bow onder wenkbrauw.



Gateau op m’n ooglid en Pamper gemixt met Organza in de crease en daarboven, Bow weer als highlight.

Wat ik uiteindelijk van dit palette vind? Om heel eerlijk te zijn niet ‘so special’, de bruine tinten zoals The Mail en Boxed hebben naar mijn idee een wat rode ondertoon, waardoor ik liever soortgelijke kleuren die ik al had pak. De roze kleuren spreken me ook totaal niet aan, ik dacht dat dit misschien leuk zou zijn maar de laatste look gaf me een beetje jank-ogen. Jammer, maar desondanks gebruik ik hem toch regelmatig maar ik merk dat ik liever een kleur afzonderlijk gebruik met andere oogschaduws dan kleuren uit het palet met elkaar te combineren.

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Looks met het Oh So Special palette

  1. kashmira zegt:

    Wauw, hele mooie looks heb je gemaakt!

Geef een reactie

