Tag: Hoe nep ben ik?


Deze tag kwam ik tegen op de blog van WickedSkaKid! Het leek me leuk om deze over te nemen, dus bij deze.

♥ Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
– Nee, ik ben nog jong en vind het gewoon niet nodig. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een ‘echte’ operatie hoeven ondergaan, behalve amandelen knippen en ik heb buisjes in m’n oren gehad toen ik klein was.

♥ Gebruik je valse wimpers?
– Nee, voor een feestje vind ik het wel leuk om te dragen met een mooie smokey eye, maar ik heb op dit moment geen valse wimpers in huis en vergeet ze steeds te kopen, dus ik draag ze ook nooit meer.

♥ Draag je een weave of extensions?
– Ook al niet! Ik wilde het wel heel erg graag, maar het is er nooit van gekomen. En nu vind ik m’n haar eigenlijk wel lang genoeg haha.

♥ Gebruik je iedere dag make-up?
– Bijna iedere dag. Als ik moet werken of de hele dag ergens heen ben dan wel, maar als ik geen plannen voor die dag heb ga ik gewoon zonder make-up de deur uit. Een paar jaar geleden deed ik dat nooit, niemand mocht me zonder make-up zien maar nu maakt het me niet meer uit. Ik heb ook wel eens in een restaurant of kroeg gezeten zonder make-up.

♥ Zou je een cosmetische operatie overwegen?
– Nee, ik zou niet weten waarom. Ik ben tevreden met hoe ik eruit zie, ik had bijvoorbeeld ook een lichaamsdeel kunnen missen o.i.d. En eigenlijk heb ik nu ook nog niet de behoefte om te denken dat als ik later ouder ben en rimpels krijg, ik daar wat aan ga doen. Ik ben niet bang om te laten zien dat ik geleefd heb!

♥ Kan je nog zonder make-up?
– Ja hoor, ik ga rustig zonder make-up de deur uit. Al vind ik het wel erg leuk om er gewoon mee te spelen, daar kan ik echt wel een tijdje zoet mee zijn.

♥  Draag je nepnagels?
– Nee, vroeger wel eens voor de lol gedaan maar die dingen vielen er na een paar dagen al af. Niks voor mij! Ik ben tevreden met de lengte van m’n nagels, al vind ik het wel jammer dat ze snel afbreken maar dat heeft ook met mijn werk te maken.

♥Verf je je haren?
– Nee, niet meer. Ik blondeerde mijn haren altijd het was hartstikke kapot maar dat maakte me niet uit. Totdat ik een keer pauze had met een collega en die zei: ‘Ik snap niet waarom al die jonge meiden hun mooie haar zo verpesten met verf, ik moet m’n haar iedere 3 weken verven omdat ik anders weer grijs wordt’. En toen dacht ik: inderdaad, waarom doe ik dat eigenlijk? Dat is toch zonde? Als ik in de 40 ben en grijs wordt kan ik het om de paar weken gaan verven, nu is dat helemaal nog niet nodig dus waarom zou ik mijn haar nog verder kapot maken?
Ik heb m’n haar al zo’n 2 jaar niet meer geverfd en het ziet er een stuk beter uit, het is minder droog en breekt niet meer zo snel. Maar ik moet zeggen dat het wel steeds meer begint te kriebelen om het weer te gaan kleuren, ik vind m’n eigen haarkleur (midden blond) best wel saai.

♥ Ga je onder de zonnebank?
– Nee, m’n moeder had er vroeger een maar ik mocht er pas onder als ik 16 was. Toen ik 16 was had zij ‘m alweer de deur uit gedaan dus ik ben nog nooit onder een zonnebank geweest. Maar eigenlijk vind ik dat ook niet erg, aangezien het nogal slecht schijnt te zijn. Ik heb een buurvrouw en die gaat er ontzettend vaak onder en loopt er altijd ‘nep’ bruin bij, zelfs in de winter terwijl iedereen lekker bleek is. Dat vind ik echt niet mooi.

♥ Gebruik je selftanners?
– Soms, ik had er een in spray vorm, die vond ik erg fijn, nu heb ik een gel en die vind ik minder fijn, dus gebruik ik ‘m ook minder vaak. Ik word niet snel bruin en nu helemaal niet, met deze rot zomer, dus om een beetje kleur te krijgen moet ik wel.

♥  Heb je tattoo’s?
– Nee, ik wilde het wel maar nu heb ik daar geen behoefte meer aan. Ik ben wel benieuwd naar hoe het voelt om er een te laten zetten, maar ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak.

Als jullie hem ook willen overnemen, ga je gang!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Tag: Hoe nep ben ik?

  1. Jantje zegt:

    aiaiai, ik heb 4 dingen van dat lijstje hahaha

  2. Priscilla zegt:

    Leuk om je antwoorden te lezen!

  3. Victoria zegt:

    Aan de antwoorden te zien ben je niet nep !
    Heel erg leuke tag 😀

Geef een reactie

