WIN: China Glaze Nova

Laatst liet ik jullie al zien dat dit lakje naar mij onderweg was, maar ik bestelde er niet een, maar twee! Eentje ga ik dus weggeven, wat moet je hier voor doen?

– Volg mij op Bloglovin’ en like deze post.
– Laat een comment achter met een geldig e-mail adres zodat ik je kan bereiken.

That’s all!

De winnares wordt random gekozen, meedoen kan tot en met dinsdag 6 september 2011. De winnares krijgt persoonlijk bericht.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op WIN: China Glaze Nova

  1. Mandy zegt:

    Wat een leuk lakje! ik volgje je al via bloglovin en heb het artikel net geliked.

    Ik doe dus graag mee;)

  2. inikkens zegt:

    Ik doe graag mee! Ik volgde je toevallig net via bloglovin’, en heb dit bericht geliked!

    Leuke site!

  3. Victoria zegt:

    OOooh ik doe zeker weten mee !
    Ik hou echt super veel van glitters !!
    E-mail: livingbeautyandmore@hotmail.com

    Hele leuke actie !

  4. Nicky zegt:

    Oeeeh!
    Ik doe mee. 🙂
    Ik volg je op bloglovin’ en heb dit bericht geliked.

  5. Rianne zegt:

    Leuke winactie!
    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked
    XX

  6. xxxJudithh zegt:

    Erg leuke winactie 🙂
    ik heb nog geen China Glaze nagellak dus ik doe mee!

    Ik heb volg je op Bloglovin’ en heb het bericht geliked..

  7. Evelien zegt:

    Leeuk ik doe mee. Ik heb ook nog niks van China Glaze. Ik hoor er wel goeie dingen over. Ik volg je met bloglovin heb ook geliked.

  8. Bernadet zegt:

    Wauw hij is prachtig. Ik ben nog niet bekend met de ChinaGlaze maar ziet er werkelijk waar super uit!! Ik doe zeker mee.

    Ik volg je met bloglovin en heb het geliked.
    Me email: bernadet.gloriousladies@hotmail.com

  9. Manouk zegt:

    OOOOH WAT GAAF!
    Ik heb nog niets van China glaze maar het lijkt me zon fijn merk!
    Ook heb ik nog niet een lakje die op deze lijkt terwijl ik het echt een super mooi lakje vind!Ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked!
    Mijn emailadres heb ik ingevuld 🙂
    Woow dat is echt gemakkelijk voor zo’n toffe winactie!

    xxx

  10. stephanie M zegt:

    Wauw super gaaf!
    Ik ben op je site gekomen via bloglovin, ik volg je dus vanaf nu!
    En ik heb dit atrikel ook geliked!

    xxxxx

  11. Lotte zegt:

    Ik doe mee!!
    Ik heb dit bericht geliked op bloglovin en ik volg je!

  12. MichelleB zegt:

    ik doe graag mee ❤
    ik volg je via bloglovin, en heb dit artikel geliked,
    echt super dat je er 2 hebt besteld, ik zoek dit lakje al lang, maar kon um tot nu toe nergens vinden, totdat ik zag dat jij er een weg gaf in een winactie!

  13. Lotte H zegt:

    Wow, zo superleuk ik volg je via bloglovin. En heb dit artikel ook geliked. Ik heb nog geen lakje van China Glaze. En hij ziet er supermooi uit. Ben benieuwd hoe hij er op nagels uitziet namelijk. Superleuk dat je ook deze weggeeft. Je schrijft trouwens bij je artikels echt ontzettend leuk 🙂
    x

  14. Miranda zegt:

    Superleuk! ik doe graag mee, volg je op bloglovin en heb je artikel geliked!
    xxx

  15. Fleur zegt:

    Wat een super mooi glitter lakje! Ik doe graag mee.

  16. Leuke winactie! Ik doe mee! Ik ga je vanaf volgen op Bloglovin’ en deze post liken! 🙂

  17. Kaylani zegt:

    Oooooh wat een leuk lakje! Ik hou van glitters 😀
    Ik volg je via bloglovin en heb dit bericht geliked 🙂

    Liefs,
    Kaylani ♥

  18. meike zegt:

    Ik wil heeeeell graag mee doen met dit te gekke nagellakje!
    x

  19. retro-elke zegt:

    Ik doe graag mee! =D Ik volg je via bloglovin & heb ik post geliked.

    Liefs Elke

Geef een reactie

