Review: Catrice Made to Stay Eyeshadow


Deze Made to Stay longlasting eyeshadows van Catrice liggen nu in de winkel. Volgens mij zitten er 3 in de Modern Muse collectie en er komen er 3 bij voor in het vaste assortiment. De kleur Lord of the blings sprak mij het meest aan en deze nam ik dus mee.


Ik heb geen PaintPot van Mac, maar daar schijn je deze oogschaduws wel mee te kunnen vergelijken. De structuur is redelijk hard en voelt een beetje vettig aan, maar eenmaal aangebracht en opgedroogd merk je daar niks meer van en blijft het bij mij de hele dag netjes op z’n plek. Ik gebruik geen basis eronder en breng het gewoon met m’n vingers aan. Kijk uit dat je niet te veel aanbrengt want dan krijg je zo’n lelijke dikke glimmende laag.


Lord of the blings is een mooie champagne kleur die je ook kan gebruiken als basis onder een andere poeder oogschaduw. Ik heb deze al meerdere keren naar mijn werk gedragen en hij creast bij mij niet. Nou moet ik zeggen dat dit niet snel bij mij gebeurd, ik heb dan ook geen vettige oogleden.


Actiefoto. Zo draag ik ‘m het liefst. Subtiel, maar je ziet toch een mooi glansje op het ooglid.

De Made to Stay eyeshadows van Catrice kosten € 3,49 en zitten binnenkort in de vaste collectie.

Hebben jullie al ervaring met deze oogschaduws?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Review: Catrice Made to Stay Eyeshadow

  1. xibalbablog zegt:

    Leuk spul! Ga ik zeker even naar op zoek.

  2. Dhini zegt:

    die eyeliner staat erg mooi
    Nee..geen ervaring met deze oogschaduw…mooi kleurtje

  3. Nicky zegt:

    Mooie ooglook!

  4. Pingback: Maybelline Color Tattoos | beautyvictims

Geef een reactie

