Tag: Show your stash

Ik heb deze leuke tag al op meerdere blogs voorbij zien komen, en ik wilde hem ook graag doen.

1. Welk(e) product(en) ligt in een hoekje te verstoffen?
Van welk product was je ooit zo overtuigd maar gebruik je nu helemaal niet meer? Stof het af en zet het op de foto!

De zwarte Essence gelliner had ik gekocht als backup, omdat ik toen veel mijn Wet ’n Wild gelliner gebruikte. Deze heb ik nog nooit aangeraakt… De NYX oogschaduw in Rock (zwart met glitter) heb ik ook maar een paar keer gebruikt, omdat ik oogschaduws heb ik die mooier vind. Van Everyday Minerals heb ik een hele tijd van die samples gebruikt totdat ik mijn perfecte kleur had: fair medium. Ik besloot ‘m fullsize te bestellen, maar toen zag ik dat ze ook de ‘pressed’ variant hadden. En omdat ik dat makkelijker vind werken dan los poeder, bestelde ik deze. Maar hoe perfect fair medium ook voor mij was, deze is véél te oranje! Erg weinig gebruikt dus, en ligt nu maar te verstoffen.

2. Welk product heeft het verst gereisd?
Was je ooit zo verliefd op een product dat je het helemaal vanuit Amerika gehaald hebt? Of gebruik je het product zoveel dat het elke dag in je tas meegaat?


Ik heb best wat producten uit het buitenland besteld, maar ik denk dat mijn Labello wint.
Deze Labello kwam uit Duitsland, maar zit altijd in m’n broekzak. Eerder deed ik maar 3 maanden met een Labello maar tegenwoordig ben ik niet meer zo verslaafd, dus deze  heeft al heel wat kilometers gemaakt.

3. Welk product heeft het meest gekost?
Voor welk product heb je een groot bedrag neergelegd? Laat gelijk weten of je er nog steeds achter staat, of het achteraf gezien toch wel belachelijk is?


Dit Too Faced palette is denk ik m’n duurste aankoop geweest, € 30 heb ik ervoor betaald. Al heb ik ook een Chi stijltang van € 130 bedenk ik me net… Dit is een fijn palette, maar niet heel bijzonder. Hij ziet er wel prachtig uit!

4. En welk product heeft het minst gekost?
Welk product heeft je zo weinig gekost dat het zelfs leuk is om kapot te gooien tegen je muur?

Het NYC palette kostte mij helemaal niks! Kruidvat had zo’n inruil actie en daar heb ik als Hollander natuurlijk gebruik van gemaakt. Ook de Max potloodjes van de Action waren cheap, 3 stuks voor een euro.

5. Welk(e) product(en) vind je een echte budgettopper(s)?
Zo goedkoop, maar zo fijn. Share!


De Essence Sun Club bronzer vind ik echt een pareltje! Ook de Sleek blush is niet duur en erg mooi. De wenkbrauwgel van de Hema heb ik ook al vaker opnieuw gekocht, en de Essence Gel Liner is ook prima voor z’n prijs.

6. Welk product verdient zijn eigen vitrinekast?
Op welk product ben je zo trots dat het eigenlijk pontificaal uitgestald zou moeten worden?


Hier was ik al maanden verliefd op, dus ik bestelde hem op eBay. Helaas kwam hij gebroken aan, maar de liefde is nog steeds niet over.

7. Welke producten gebruik je dagelijks?
Al is het er één of zijn het er twintig, maakt niet uit, we willen ze zien!

Spreekt voor zichzelf!

8. Welke 3 producten zouden er met je mee mogen naar een onbewoond eiland?
De doemvraag, maar ik stel hem toch!


Catrice blush en mascara, en Gosh oogpotlood. Hiermee zie ik er net wat frisser uit.

9. Hoe bewaar je je stash?
Simpel, laat zien waarin je je stash veilig houdt voor broertjes, zusjes, je kinderen of ieder ander die er met zijn handjes vanaf moet blijven.


Erg veilig is het niet, maar zo ziet het er nu uit. Ik heb het expres niet opgeruimd voor de foto. Links op de tafel staat m’n everyday bakje met daarachter mijn kwasten, daarnaast een bakje nagellak, nagelverzorging en een bakje met imageplates en troep etc. Naast het everyday bakje staat het welbekende Action bakje met wat spulletjes die ik ook regelmatig gebruik, daarnaast heb ik een bakje met oogschaduw en voor de rest wordt mijn tafel opgevuld met allerlei andere rommel. Onder het tafeltje staat een cheap kartonnen ‘ladenkastje’ van de Aldi, hierin zitten m’n palletjes, blush, lipgloss etc. Daarnaast staat een bak met nagellak, lege toilettas en een servettenhouder met palettes. Niet erg handig en ik zou erg graag een Helmer van de Ikea willen, maar ik ben nog nooit bij de Ikea geweest! M’n moeder trouwens ook niet, en we hadden het er laatst over dat dat maar eens moest gaan veranderen, dus waarschijnlijk ziet het er binnenkort heel anders uit.

10. Als laatste, show een foto van (een deel van) je stash!
Jij je zin: show één foto(!) van (een deel van) je stash. Bij voorkeur de producten die je het meest gebruikt, of het soort product waar je echt niet zonder kan(en dus ook héél veel van hebt).


My first love: nagellak. Hiervan heb ik dan ook het meest.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Tag: Show your stash

  1. Noelle zegt:

    Wow geweldig om te zien. Je tafeltje staat echt heel vol haha. Misschien wel eens bij de ikea langs!

  2. Nicole zegt:

    Wat leuk om te lezen zeg! Mooie collecties heb je. En jeetje, die blush met die herfstbladeren, die je op Ebay hebt besteld, is gewoon zonde om te gebruiken, haha.

Geef een reactie

