EOTD : Venom


Vandaag had ik zin om eens een oogschaduw te gebruiken die ik eigenlijk nooit gebruik. Ik had nog een bakje met Pure Luxe oogschaduw samples liggen en ik bedacht me dat ik Venom nog nooit had gebruikt.




De look was eigenlijk heel simpel, ik heb Venom aangebracht op m’n ooglid en in de crease, daarna heb ik Noir uit het Sleek Oh So Special palette gebruikt om de crease en buitenste ooghoek wat donkerder te maken. Een beetje oogpotlood en mascara, en klaar!

Hiermee ben ik wel gewoon de stad in geweest, maar voor m’n werk is het iets te heftig. Ik vond het leuk om weer eens wat meer kleur te dragen, wat vinden jullie?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op EOTD : Venom

  1. Lotte zegt:

    Die is mooi zeg!

  2. xibalbablog zegt:

    Echt heel mooi gedaan! ❤

  3. Pingback: Pure luxe swatches « beautyvictims

Geef een reactie

