Review: P2 Zoom Art Mascara

In Duitsland kocht ik deze Zoom Art mascara van P2. Ik was er erg benieuwd naar omdat dit zo’n mascara met een bolletje is. Zoals de L’oreal Explosion mascara of de Phenomenon mascara van Givenchy.


Informatie op de huls. Zoals je kunt lezen is deze mascara geschikt voor mensen met contact lenzen.
Ik moet zeggen dat de huls opzich erg stevig en niet goedkoop aanvoelt, een pluspuntje!

Dit is ‘m dan, het borsteltje. Zoals je ziet zit er ook een ‘gewoon’ siliconen deel aan, met aan het uiteinde het bolletje.

Mijn kale wimpers.

Mijn wimpers met deze mascara.

De eerste keer dat ik deze mascara opdeed ging het gigantisch mis. Ik gebuikte ook het ‘gewone’ gedeelte maar omdat daar niet zulke lange ‘haren’ aan zitten had ik meteen last van vreselijke spinnenpootjes. Toch besloot ik deze mascara nog een kans te geven en nu gebruik ik alleen nog maar het bolletje. Het was wel even wennen maar ik kan er nu wel mee overweg. Je kan er wel precies mee werken maar het zorgt niet voor een bijzonder resultaat. Ik vind niet dat hij mijn wimpers mooi scheidt, maar ik had ook niet zulke hoge verwachtingen van deze mascara, aangezien ik niet goed met siliconen borsteltjes overweg kan.

Erg bijzonder is hij dus niet en het is wel even oefenen met aanbrengen. Ik heb voor deze mascara € 3,25 betaald.

Hebben jullie ervaring met zulke aparte mascara’s?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

