Tip: Kanten shirtjes van de Action


Ik ben echt totaal niet into fashion en ik wil dan ook geen fashion artikelen gaan maken, maar ik wilde dit even met jullie delen! De Action verkoopt sinds kort kanten shirtjes, die ik zelf erg leuk vind. Ze kosten maar een paar euro en ik had al een tijdje een topje en gister kocht ik het shirtje op de bovenstaande foto voor € 4,95.


Dit is het topje, ik heb hem al een tijdje maar de kwaliteit wordt er niet minder op. Ik draag hem het liefst over een wit of rood shirtje met een vest eroverheen.


Het shirtje wat ik gister kocht.

Ze zijn er ook in het wit, rood of blauw. Je moet er wel van houden, en ik houd er van! Is dit iets wat jullie zouden dragen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Tip: Kanten shirtjes van de Action

  1. Mandy zegt:

    Ik had toevallig gister de paarse gekocht, met de driekwart mouwen

  2. Bedankt voor de tip! Ze zijn echt super leuk

  3. Fleur zegt:

    Dat topje vind ik echt heel erg leuk, bedankt voor de tip!

  4. Charlotte zegt:

    Super leuk! Moet echt vaker naar de action gaan.

Geef een reactie

