Producten opgemaakt in augustus

In tegenstelling tot juli heb ik in augustus niet zoveel opgemaakt. Producten die ik heb opgemaakt:

– Nivea visage hydraterende dagcreme 50 ml. Tja, gewoon een simpele dagcreme die ik een tijd lang dagelijks heb gebruikt, tot dat ‘ie bijna op was. Hij heeft een paar maanden liggen verstoffen en ik had geen zin meer om hem nog te gebruiken, dus hij gaat weg.

– Christina Aguilera Inspire body lotion 200 ml. Inspire van Christina Aguilera is mijn all time favorite geurtje! Ik vond het dan ook erg jammer dat deze body lotion op was. Ik kocht hem een keer met 70% korting bij V&D maar deze is nu niet meer te krijgen geloof ik 😦 Jammer, maar als ik ‘m ooit nog eens tegen kom neem ik hem mee!

– H&M Vanilla & Apple body scrub 200 ml. Groene chemische scrub die zijn werk wel goed deed. Toch zou ik hem niet weer kopen omdat ik de geur vreselijk vond. Ik ben opzoek naar een nieuwe scrub, iemand suggesties?

Pantene haarmasker. Simpel haarmasker dat wel fijn was. Al vond ik het wel een beetje jammer dat ‘ie in een pot zat, en er dus water bij kwam. Toch is ‘ie niet bedorven ofzo. Ik heb er nu een van Dove in een pot.

Verder heb ik nog een eigen gemaakte zeezout & suiker scrub opgemaakt, en een Batiste droogshampoo maar die heb ik op het festival weggegooit waar ik in augustus was.

Dus mocht iemand suggesties hebben voor een fijne drugstore scrub, ik hoor het graag!

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

