NOTD : Blue stars and dots


Vandaag een nail art creatie geinspireerd op een creatie die ik laatst bij Madam Lotte voorbij zag komen.


Lotte had gebruik gemaakt van een dotting tool en stickers, maar ik ben lui en heb het met Konad gedaan. De basis lak is Blue my mind van H&M, de stipjes heb ik gestempeld met imageplate M79. Het is niet zo heel netjes, en het wit is ook niet heel erg wit dus de volgende keer breng ik de stipjes toch maar met de hand aan. De sterretjes komen van een BundleMonster plate, BM05.

Wat vinden jullie van mijn creatie?

Dit bericht werd geplaatst in NOTD en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op NOTD : Blue stars and dots

  1. Mandy zegt:

    Heel erg leuk gedaan, mooi blauw kleurtje ook

  2. Ah, zo cute! Ik vind de H&M nagellak, die je als “basis” hebt echt vet!

Geef een reactie

