Tag: Nagellak tag

Ik plaats de laatste tijd wel erg veel tags, of niet? Dit is voorlopig de laatste! Maar ik vond hem zo leuk toen ik hem bij Maud zag, dat ik hem wel móest overnemen.

Uit hoeveel lakjes bestaat jouw stash?
– Ik heb ze al een hele poos niet meer geteld, maar ik denk dat ik tussen de 130 – 150 zit.

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
– Goeie vraag! Ik heb denk ik even veel van China Glaze als van Catrice, maar van Essence denk ik het meest.

Wat is de meest voorkomende kleur?
– Ik heb heel veel verschillende blauw en groen tinten. Blauw denk ik het meest.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
– Ja! Ik hou totaal niet van bruin, ik heb dan ook geen enkel bruin lakje. En nude kleurtjes heb ik eigenlijk ook niet. Oranje vind ik ook geen mooie kleur, ik heb een peachy lakje maar echt oranje koop ik ook niet. Parelmoer vind ik ook vreselijk, dat komt ook niet in mijn stash voor.


Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
– Turned up turqoise en Custom Kicks van China Glaze heb ik denk ik het meest gedragen. (En dat is ook wel te zien)


Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weg gegooit?

– Na het maken van de foto’s heb ik bovenstaande lakjes meteen weg gegooit. Een grijze lak van de Schlecker die ik nooit gebruik, 2 lakjes die ik zelf ‘gefrankend’ heb en een hele oude rode uit zo’n make-up doos van vroeger.

Gebruik je een basecoat?
– Ja, altijd. Van de oude collectie van Catrice.

Gebruik je een Topcoat?
– Niet altijd, als ik bijvoorbeeld een lakje draag waarvan ik weet dat ik ‘m er de volgende dag toch weer afhaal, doe ik geen topcoat op want dat vind ik dan niet nodig.

Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
– Stempels, ik werk eigenlijk nooit uit de losse hand. Ik heb ook helemaal geen stripers (oke, eentje maar die heb ik nog nooit echt gebruikt) of kwastjes en dotting tools en dergelijke.

Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
– I looooove glitter! Maar ik ga een beetje door periodes, de ene keer draag ik non stop glitter lakjes, en dan weer alleen maar creme.

Voel je je kaal zonder nagellak ?
– Ja! Mijn nagels zijn lelijk zonder nagellak, afgelopen weekend was ik op een festival en daarvoor had ik gewerkt en dus geen lak op, maar ik schaamde me haast voor mijn lelijke, saaie, kale nagels.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
– Geen! Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd een stuk minder nagellak koop, ik heb ook al een hele tijd geen grote nagellak bestelling gedaan en eerder deed ik dat regelmatig. Ik wilde wel wat nieuwe lakjes van Essence en Catrice kopen deze week, maar het schap was nog niet aangevuld.

Ik tag niemand, maar iedereen die ‘m leuk vindt kan hem gerust overnemen 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Tag: Nagellak tag

  1. Manon zegt:

    Jij hebt al best veel nagellak zeg!

  2. Roxy zegt:

    Leuke tag! Die twee lakjes van China Glaze zijn prachtig! Groen en blauw zijn ook mijn favoriete nagellakkleurtjes;)!

  3. wat een leuke tag, ik heb hem al eens vaker op blogs voorbij zien komen.
    Ik ga je meteen even volgen via bloglovin’.
    Kan ik mooi je updates in de gaten houden. Zelf heb ik ook een beautyblog, moet je maar even kijken. Leuke achtergrond trouwens.
    Liefs, xxx

  4. Nicole zegt:

    Leuk om te lezen, en mooie collectie!

Geef een reactie

