Kleine shoplog

Vandaag was ik in de stad en ik kwam bij Kruidvat eindelijk de nieuwe lakjes van Essence tegen. Bij Trekpleisters was 1+1 gratis op Manhattan omdat dit uit het assortiment ging.


Ik nam van Manhattan een Magic Duo in Classic Marine mee, en een duo blush in Jungle Red/Sunset. Met Manhattan heb ik wel goede ervaringen,ik heb jaren lang een mat zwarte oogschaduw gebruikt van Manhattan. Het was toen de enige goed gepigmenteerde mat zwarte oogschaduw die bij de drogist te koop was, en ik heb hem dan ook tot op de pan gebruikt.


Nieuwe Essence lakjes in Viva la green, Blue addicted en Time for romance. Ook een nieuwe buffervijl, ik had deze al maar de mijne is zo oud en versleten dat ik een nieuwe nodig had.


Spreekt voor zichzelf. Dat zwarte lakje rechtsonder heeft er niets mee te maken 😉 Blue Addicted lijkt trouwens verdacht veel op Deborah Lippmann’s Across the Universe, vinden jullie niet?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Kleine shoplog

  1. inikkens zegt:

    Mooie aankopen! Ik moet nog steeds die blauwe Essence proberen te scoren. Ik heb alleen de rode en goude versie van dat lakje, en die blauwe stond er steeds niet bij!

  2. Myrna zegt:

    Wat een leuke aankoopjes! De nieuwe nagellakjes van Essence zien er echt heel mooi uit, ondanks dat ik de laatste tijd bijna nooit geen nagellak meer draag begint het toch wel een beetje te kriebelen om weer wat te kopen en te gaan gebruiken als k al die leuke nieuwe kleurtjes zie!

  3. Wat een leuke dingen, vooral de lakjes.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

