NOTD : Newspaper nails


Dit wilde ik al heel lang proberen! Het lakje is Viva la green van Essence, ik wilde het eigenlijk op een witte basis doen maar ik had dit kleurtje net nieuw en wilde hem meteen op.

Wil je weten hoe ik dit gedaan heb? Lees dan verder!

Mijn nagels heb ik eerst gelakt met 2 laagjes Viva la green van Essence, die overigens best wel streperig lakt maar daar zie je nu niks meer van. Dit even goed laten drogen, dan stukjes krant uitscheuren en een watje nat maken met pure alcohol (wodka/jenever does the same trick). Krant op je nagel leggen, even goed met het watje erop drukken en de letters staan op je nagel! Ik heb er nog wel een laagje topcoat over gedaan, anders krijg je een beetje een mat effect.

Wat vinden jullie ervan?

Dit bericht werd geplaatst in NOTD en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op NOTD : Newspaper nails

  1. Kayla zegt:

    Ik vind die newspaper nails erg leuk bedacht!

  2. jlovesbeauty zegt:

    Vind het zo leuk staan xp
    Viva la green is trouwens een heel erg mooi kleurtje

  3. Nicky zegt:

    Zo vet!
    Ik ga dit ook zeker nog een keer doen!
    Mooi kleurtje ook van essence btw.

  4. Myrna zegt:

    Wat leuk en origineel bedacht! Vind het er ook heel erg leuk uitzien!

  5. Heel erg gaaf gedaan. Dat staat je leuk.
    Liefs, xxxx

Geef een reactie

