EOTD : Classic Marine


Laatst liet ik jullie al het Classic Marine duo van Manhattan zien. Vandaag een look + kleine review.


De look die ik ermee maakte was heel simpel: ik had de witte kleur over mijn hele ooglid aangebracht en daarna de blauwe kleur in de crease. Steeds een beetje meer toevoegen en blenden tot ik het goed vond. Daarna heb ik de blauwe kleur nog iets donkerder in de crease aangebracht. Het lijntje op m’n bovenste wimperrand is een L’oreal color infaillible oogschaduw in All night blue.

Het pigment is opzich redelijk, maar je moet het wel opbouwen. Op de swatches zie je 1 veeg van de oogschaduws. De oogschaduws blijven goed zitten, de EOTD foto’s zijn aan het einde van de dag gemaakt, toen zat de oogschaduw er al zo’n 8 uur op en het is niet gaan creasen! Ik heb wel een basis gebruikt.
Voor dit duo betaal je € 5,40 maar het was 1 + 1 gratis bij Trekpleister omdat Manhattan uit het assortiment gaat. Ik weet niet of dit bij alle filialen zo is waar Manhatten verkocht wordt.

Wat vinden jullie van de look?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op EOTD : Classic Marine

  1. Nicole zegt:

    Mooie kleur hoor! Ik hou van donkere, warme kleuren!

  2. Wat een mooie ooglook.
    Liefs, xxx

  3. Johnc280 zegt:

    Admiring the hard work you put into your site and detailed information you offer. It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed material. Wonderful read! I’ve bookmarked your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account. eddecgcbdbba

Geef een reactie

