Help! Ik zoek een dupe

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb namelijk de pan geraakt van mijn favoriete oogschaduw! Het zat er aan te komen, en ik dacht al een tijdje dat ik op zoek moest naar een vervanger, maar nu is het dus zo ver. Hij is nog lang niet op natuurlijk maar ik ben gewoon opzoek naar een dupe!


De oogschaduw zit in dit palletje van Wet ’n Wild genaamd Mystery Smokey, waar ik wel eens wat over geschreven heb. Deze is niet meer te krijgen maar ik heb hem wel op internet gezien, maar eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een fullsize dupe van mijn favoriete kleur, omdat ik de andere kleuren toch niet heel veel gebruik.


Dit is dus de kleur waar het om gaat. Een mooie taupe shimmer kleur. Ik heb een tijdje gedacht dat hij ook wat rozes had, maar dat valt geloof ik nog wel mee. Het merk maakt me niet uit, het mag van Mac of Inglot zijn, maar Essence of de Hema mag ook, als ‘ie er maar op lijkt en een beetje fatsoenlijk pigment heeft. En nog makkelijk te krijgen is, dus geen LE uit 2008 die vanaf 40 dollar op eBay staat 😉

Maar dat zal wel meevallen denk ik. Ik weet zeker dat jullie wat suggesties voor me hebben! Want zo’n aparte kleur is dit toch niet? Toch ben ik de perfecte dupe nog niet tegen gekomen. Ik zat zelf te denken aan Satin Taupe van Mac, maar volgens mij is die wat donkerder. Sable heeft er ook wel iets van weg, maar toch ook weer niet…

Dus kom maar op met die suggesties!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Help! Ik zoek een dupe

  1. Hmm, misschien van catrice of gosh.
    Ik heb werkelijk geen idee.
    Liefs, xx

  2. céleste zegt:

    Ik denk dat je even bij Catrice moet gaan kijken.

  3. Nicole zegt:

    Vervelend zijn zulke dingen, hé? Als ineens je favoriete product niet meer te krijgen is.
    Ik kan je helaas niet helpen. Misschien inderdaad eens struinen tussen de catrice of essence cosmetica. Er zit ongetwijfeld een dupe tussen.

  4. Misschien de oogschaduw Mocha, van NYX, helaas moet je die wel online bestellen.

    • Dat is geen probleem, als het redelijk te verkrijgen is en dat is NYX wel 😉 Ik kwam die kleur ook al tegen tijdens mijn zoektocht! Vanmiddag even naar Inglot en als ik daar niks kan vinden bestel ik denk ik deze…

  5. Pingback: Panp*rn « beautyvictims

Geef een reactie

