EOTD : Blue Sheen

Herinneren jullie je nog dat ik Blue Sheen van Mac op mijn wishlist had staan? Niet lang daarna kwam ik hem tegen op Marktplaats en ik kon hem voor een fijn prijsje kopen. Vandaag laat ik jullie een look zien die ik er mee gemaakt heb!



Dit is ‘m dan, prettyyyy!


Boven nat aangebracht en onder droog.


Dit is de look die ik ermee maakte, die maakte ik na aan de hand van een tutorial van ayeeDreamer die ik tegenkwam op Youtube.
Ik moet zeggen dat het niet heel makkelijk ging, ik had Blue Sheen nat aangebracht maar tijdens het blenden kreeg ik allemaal kale plekken op m’n ooglid! Ik denk dat ik hem de volgende keer over zwart aanbreng.

Toen ik deze look aan het maken was, was ik even bang dat ik een kleur had die er op leek, namelijk Lake Moss van NYX. Ook All Night Blue van L’oreal deed me er erg aan denken. Ik swatchte ze even naast elkaar:


NYX blauwe kleur uit het Lake Moss palette – Blue sheen droog – nat – All night blue van L’oreal.

Zoals je ziet is Blue Sheen veel paarser.

Wat vinden jullie van de look?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op EOTD : Blue Sheen

  1. Ik vind het een geslaagde look, de donkere kleur staat je ook heel erg goed.
    Liefs, xx

  2. xibalbablog zegt:

    Wauw gaaf die sparkles in die blauwe oogschaduw!

  3. Nicole zegt:

    Ik hou van donkere make-up! Dit zijn mooie kleuren, en je draagt een mooie look!

  4. Oh, waauw! Wat een mooie oogschaduw!

Geef een reactie

