Shoplog : Inglot & meer


Donderdag ben ik naar Inglot in Zwolle geweest. Natuurlijk kwam ik weer met meer thuis dan de bedoeling was.


Als eerst kocht ik een potje pure kokosvet bij de Tuinen. Ook nam ik een bodyscrub van Freeman mee. Dit was het kleinste potje wat ik kon vinden en kostte €3,20. Dit wil ik gaan gebruiken als haarmasker, hierover later meer.


Ook deze blush van W7 had ik op mijn wishlist staan. Ik wist dat op Op=Op W7 verkocht, maar ik had deze daar nooit gezien, maar dit keer wel! Ik nam hem dus mee, hij kostte € 5.


Bij Kruidvat kocht ik deze Soft & Shine lipbalm van Gosh. Ik had er al een in de kleur Perfect Plum maar die is bijna op. Dit is Irony, een kleur die ik ook graag wilde hebben. Hij was nog gesealed en ik zag dat ze niet meer in het schap stonden dus nam ik ‘m mee. Hier heb ik € 4,25 voor betaald. Ik nam ook nog een effect powder mee in Holographic Silver voor € 3,99.


En mijn eerste Inglot palette! Ik wilde eigenlijk 2 of 3 kleurtjes, maar toen ik aan het swatchen was vond ik ze allemaal zo mooi dat ik er maar 5 heb genomen. Hiervoor was ik € 25,60 kwijt omdat er openingskorting was. Ik werd erg vriendelijk geholpen bij Inglot. Namen van de kleuren weet ik niet, omdat ik de pans er niet uit krijg! Ik weet dat je dit kan doen met de magneetjes van het deksel, maar het lukt me gewoon niet en ik ben bang om ze te beschadigen.


Swatches. Ik heb er al een look mee gemaakt, die komt morgen online 🙂

Hebben jullie al iets van Inglot?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog, Swatches en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Shoplog : Inglot & meer

  1. xibalbablog zegt:

    Leuke shoplog, je palet is echt heel mooi! Volgens mij is de meest linkse m340 (die heb ik ook als dat klopt).

  2. Myrna zegt:

    Wat een super leuke aankoopjes! En wat is je Inglot palette prachtig! Die tweede blauwe kleur is zo mooi!

  3. De inglot palette is echt prachtig.
    Liefs, xxx

  4. Marieke zegt:

    Veel plezier met de bronzer/blush/highlighter van W7! Ik heb ‘m online een keer gekocht en sindsdien gebruik ik ‘m bijna elke dag. Nu heb ik bijna alle doosjes van W7, love love love!

  5. Wauw, mooie oogschaduws! De pigmentatie is echt geweldig, ben benieuwd naar een look!

  6. Jennifer zegt:

    Prachtig, zo’n Inglot palette! Ik wil ook zo graag nog zo’n een! Ik denk dat die er komt van mijn verjaardagsgeld. Zoiets moois moet toch ieder meisje?

  7. kim zegt:

    De pans van Inglot kun je eruit halen met het magneetje van het deksel (ondersteboven) in het hoekje te houden, meestal sleep je er ze dan zo uit 🙂 W7 blush wil ik al een tijdje, maar idd alleen maar op internet gevonden en dan is het zo duur mét verzendkosten.. Toch maar eens gaan kijken!

Geef een reactie

