EOTD : Inglot #1

Dit is de eerste look die ik maakte met mijn Inglot palette. Een dagje later dan beloofd, sorry!



Dit zijn de 3 kleuren die ik heb gebruikt, de nummers weet ik nog steeds niet maar zo heb je wel een idee.


De grijze kleur bracht ik aan in m’n binnenste ooghoek en op de rest van mijn ooglid bracht ik de zeeblauwe kleur aan. Vervolgens bracht ik de donkere matte blauw in mijn crease en buitenste ooghoek aan.

Wat vinden jullie van de look?

Dit bericht werd geplaatst in EOTD en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op EOTD : Inglot #1

  1. Margaux zegt:

    Mooi! Welke mascara heb je op?

  2. Heel mooi gedaan ❤
    Liefs, xxx

  3. xibalbablog zegt:

    Echt heel mooi, in vind de kleuren heel goed uitgezocht ❤

  4. Oh, wauw! Gorgeous look, mooie oogschaduws. 🙂

Geef een reactie

