Producten opgemaakt in september


Het is weer oktober en dat betekent dat ik jullie ga laten zien wat ik zoal heb opgemaakt de afgelopen maand.

– L’oreal Elvive intens glad shampoo 250 ml. Een erg fijne shampoo die mijn haar inderdaad erg glad maakte! Deze zou ik zeker opnieuw kopen.

– John Frieda frizz ease serum 50 ml. Wat ben ik blij dat deze op is! Ik heb hier echt een eeuwigheid over gedaan, wat een rotserum. Het enige wat hij deed was mijn haar vet maken, ook al gebruikte ik maar een klein beetje. Nee, die koop ik echt nooit weer. Ik vind John Frieda eigenlijk een beetje overrated en de prijs/kwaliteit verhouding ook niet helemaal kloppen…

– Hema serum dry skin 30 ml. Deze kocht ik in de hoop dat hij net zo fijn zou zijn als het serum van The Body Shop, maar helaas, hij leek niet eens op een serum! Het was gewoon een dag creme in een pompflacon. Hij was niet heel erg slecht, maar ik zou ‘m ook niet opnieuw kopen.

– L’oreal dermo expertise waterproof make-up remover 125Β  ml. Weer eentje opgemaakt. Iedere maand maak ik er wel een op volgens mij. Gewoon mijn favoriete oogmake-up remover aller tijden. Deze blijf ik kopen!

– Catrice lipgloss in Tropic Ginger. Dit is een hele oude lipgloss, volgens mij uit de Club Tropicana lijn. Ik heb ‘m best veel gedragen en toen ik er laatst eens aan rook stonk hij ontzettend! Dus hij gaat de prullenbak in. Alle tekst is er ook al helemaal afgesleten omdat ik ‘m veel met me mee droeg. Wel een fijne lipgloss maar erg plakkerig, gelukkig maakt Catrice tegenwoordig nog betere lipproducten πŸ™‚

– Catrice mineral compact powder in Light beige 9,5 gr. Mijn favoriete poeder is op! Jullie zagen hem al voorbij komen in het Pan P*rn artikel, en gelukkig heb ik een back up. Deze koop ik zeker opnieuw als hij op is, tegenwoordig zit hij in een andere verpakking.

– The Body Shop Love Etc douchegel 200 ml. Deze kocht ik een poos terug tijdens de sale in een pakket met de parfum. Fijn geurtje, maar ben ‘m nu wel een beetje beu haha. Ik hou gewoon van afwisseling.

Wat hebben jullie opgemaakt de afgelopen maand?

Dit bericht werd geplaatst in Opgemaakt en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Producten opgemaakt in september

  1. Ik heb wat verzorgingsproducten opgemaakt.
    Jij bent goed bezig.
    Liefs, xxx

  2. Jorna zegt:

    Zooo! Je bent goed bezig! Wat heb je veel producten opgemaakt! πŸ™‚ Leuk artikel!

  3. Desiree zegt:

    Grappig ik vindt de John Frieda frizz ease serum juist heel fijn πŸ™‚

  4. jessy zegt:

    wat een fijne producten!
    ik maak nooit zoveel in een maand op :$

  5. Tessabd zegt:

    vind dit altijd leuk om te zien! πŸ™‚ heb zelf ook weer een aantal dingen opgemaakt ondertussen

Geef een reactie

