Pure luxe swatches

Een hele tijd geleden bestelde ik een aantal samples van Pure Luxe. Deze samples kosten $ 1 en je kan er best lang mee doen. Omdat ik geen zin heb om een uitgebreide review te schrijven (lees: ik gebruik ze niet vaak genoeg) laat ik jullie vandaag wat swatches zien.


Foto swatches.


Swatches, droog en zonder basis, allemaal 1 veeg. Zoals je ziet zijn de kleuren niet super gepigmenteerd, maar je kan ze heel goed opbouwen.
Op de site van Pure Luxe staan de kleuren goed beschreven.

De onderste twee kleuren zijn glitters voor cosmetisch gebruik. Deze komen uit de ‘flash cubes’ lijn. De rest zijn gewone eye colors, behalve Twisted, dat is een liner.


Twisted (liner) nat aangebracht. Zo draag ik ‘m normaal nooit, maar je kunt goed zien hoe fel hij is!


Bikini, mooi roze kleurtje met gouden shimmer. Deze draag ik graag in combinatie met bruin.

Venom zagen jullie al eens eerder voorbij komen in een EOTD.

Ik geloof dat ik iets van $ 13 inclusief verzenden kwijt was voor deze bestelling.

Hebben jullie ervaring met Pure Luxe?

Dit bericht werd geplaatst in Swatches en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Pure luxe swatches

  1. Ik kende het nog niet. Ziet er wel heel goed uit. Ik kan alleen zo slecht om gaan met pure pigmenten.
    Liefs, xxx

  2. Jorna zegt:

    Wat een prachtige kleuren en wat een goed pigment! Ik kende dir merk nog niet, maar ik ben zeker geinteresseerd om er eens samples te bestellen. looking good!

  3. retro-elke zegt:

    Wat een goed gepigmenterde kleuren!

  4. Oh my god, wat een kleur! Ik vind de Twisted nat aangebracht echt gorgeous!

  5. Myrna zegt:

    Wat zijn de kleuren mooi, en die blauwe kleur als eyeliner, wow wat een pigment!

  6. Lien zegt:

    Ziet er wel leuk uit! Ik ga de site is bekijken. Die liner is wel mooi!

Geef een reactie

