Shoplog


Deze week ben ik weer even lekker gaan shoppen!



Ik was bij Etos omdat ik wilde kijken of ze de Aussie haarproducten al hadden, maar helaas. Ook was er een 3de make-up product gratis actie (nog tot 16 oktober trouwens) en ik wilde wat van de nieuwe Rimmel lijn, maar ook dat was er nog niet. Toen zag ik dat de maskers van Dr.van der Hoog waren afgeprijsd met 50%, dat kon ik natuurlijk niet laten liggen! Ik heb nog nooit een masker van dit merk gehad, maar ik hoor altijd dat ze erg fijn zijn.


Ik zag dat mijn favoriete L’oreal tonic (de roze) uit het assortiment ging (NOOOOO) maar nam hem niet mee omdat ik er nog een klein voorraadje van heb en hij bij andere winkels nog wel gewoon te koop is. De blauwe wilde ik ook wel eens proberen en deze was maar € 2. Bij Trekpleister kocht ik nog een Garnier bodylotion met een geld terug actie, Essence gezichtsreinigings doekjes die ook fijn schijnen te zijn, en een travel spray dingetje voor maar € 3,80.

Hebben jullie nog wat gekocht de afgelopen tijd?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Shoplog

  1. Ik heb laatst ook die maskers en de bodylotion gehaald. Hihi.
    Liefs, xxx

  2. Jorna zegt:

    Oh lekker, zo’n verzorgingspakket kopen! De bodylotion is heel lekker. Die kreeg ik opgestuurd, en trekt lekker snel in! De tasverstuiver is ook écht heel erg handig!

  3. Ah, heerlijk al die maskers!

Geef een reactie

