Looking for…


Ja ja, ik heb jullie hulp weer nodig! Ik ben namelijk opzoek naar een mooie highlighter zonder chunky glitters, en tijdens mijn zoektocht kwam ik deze van Catrice tegen. Ik heb er nog mee in m’n handen gestaan toen de collectie in de winkels lag, maar nooit gekocht.

Dussss, heb jij ‘m en wil je er vanaf? : D geef dan even een gil! Of misschien heb je ‘m in de uitverkoop bakken bij jou in de buurt gezien en wil je ‘m voor me meenemen? Ik betaal je hier uiteraard voor + de verzendkosten.
Mailen kan naar beautyvictims@live.nl. Oja, ik zit sindskort ook op Twitter! @beautyvictimsNL heet ik, al snap ik er nog niet heel veel van. Je kan me dan ook via Twitter een berichtje sturen.

Of heb je misschien een alternatief wat nog wat makkelijker te krijgen is? Hij mag best wat kosten, als ‘ie maar mooi is! ^^

Wat is jullie favoriete highlighter?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Looking for…

  1. Desiree zegt:

    Helaas, ik heb ‘m niet. Succes met je zoektocht 🙂

  2. Ik heb hem ook niet, veel succes. Hopelijk heeft iemand hem nog voor je.
    Liefs, xxx

  3. Jorna zegt:

    Hij lag hier, 2 maanden terug, nog in de bakken, toen kocht een vriendinnetje m nog. Misschien ook even op Marktplaats zetten?

Geef een reactie

