Random (oude) nagelswatches


Oh, ik moet best wel lachen als ik mijn oude nagellak skills terug zie! :’) Gelukkig is het waar wat ze zeggen, oefening baart kunst.


China Glaze Flying Dragon. Korte stompjes en gelakt tot aan de nagelriem. Oh wat erg!


Manglaze Fuggen Ugly


China Glaze Watermelon Rind

Gelukkig ging het hierna wat beter, niet alleen met lakken maar ook met mijn nagels. Ik heb een kuur van Trind gedaan en dat heeft ontzettend geholpen. Dat zou ik nu eigenlijk weer moeten doen want dat kunnen mijn nagels wel gebruiken, maar zo erg als ‘vroeger’ is het niet meer.
Al deze foto’s zijn trouwens uit 2009, het zou kunnen dat je ze ergens eerder hebt gezien, ik plaatste ze namelijk wel eens op nagellakforums.


China Glaze DV8


Gosh Purple Heart. Hier waren mijn nagels allemaal netjes even lang en sterk, snel weer Trind inslaan!

Hebben jullie ook nog foto’s van je ‘oude’ nagellak skills of ben ik de enige?

Dit bericht werd geplaatst in Swatches en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Random (oude) nagelswatches

  1. Dat eerste lakje is zo mooi.
    Liefs, xxx

  2. Christel zegt:

    Oefening baart kunst 😉 Eerste lakje is idd erg mooi.

  3. Jorna zegt:

    Prachtige kleurtjes! Purple Heart is pretteh! Is dat een nieuw lakje van Gosh?

    • Nee een oude! Nouja, ik weet niet of hij nog wel te koop is, maar hij is ongeveer zo lastig te vinden als Holographic. Ik heb deze dan ook in België gekocht, volgens mij kun je ‘m wel vinden bij grote filialen van Kruidvat, maar heb deze ook al een tijdje.

  4. teddlicious zegt:

    mooie kleurtjes! dat Trind vind ik wel wat, misschien ga ik het ook kopen!

Geef een reactie

