Tip: Trind 2e gratis bij Etos!


Ik ben een beetje laat want deze actie loopt volgens mij al een week, maar ik wilde het toch even met jullie delen!

Eerder vandaag liet ik jullie oude nagellak swatches zien, je kon goed zien hoe de staat van mijn nagels eerst was en hoe ze zijn opgeknapt dankzij Trind.


Mijn Nail Repair (nog in oude verpakking) was bijna op, dik en stroperig dus ik gebruikte hem niet meer. Ik heb hem wel een paar keer verdunt maar dat hielp maar even dus heb ik een nieuwe gekocht. Ik nam gelijk even een nieuwe Nail Balsam mee want dat vind ik ook een fijn product.

Als je nog niks van Trind heb zou ik voor de Nail Repair en Nail Balsam gaan, de Cuticle Balsam is ook wel fijn maar een beetje hetzelfde als de Nail Balsam, en deze kun je ook gewoon op je nagelriemen gebruiken.

Deze actie van Etos loopt t/m 16 oktober.

Ik begin in ieder geval aan een nieuwe Trind kuur, hebben jullie ervaring met Trind?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Tip: Trind 2e gratis bij Etos!

  1. Ik heb nog geen ervaring met trind. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe de kuur bij jouw werkt.
    Liefs, xxx

  2. Christel zegt:

    Ik heb er geen ervaring mee. Goede tip! Ik ben blij dat ik 2 weken geleden geen trind heb gekocht bij de etos (stond er wel mee in mijn handen maar terug gelegd) anders had ik nu heel erg zitten balen.

  3. Jorna zegt:

    Goede tip! Ik ben hoooked aan Nail Repair als basecoat. Zonder dat breken mn nagels NOG sneller.

Geef een reactie

