It doesn’t work for me…


Het liefst had ik over de volgende producten een positieve review geschreven. Dat was eigenlijk wel mijn bedoeling, maar helaas zijn deze product het gewoon nét niet voor mij. Ze werken gewoon niet bij mij. Ik kan natuurlijk per product een ‘negatieve’ review gaan schrijven, maar omdat ik er niet al te veel over te vertellen heb behandel ik ze even kort per stuk in een artikel.

Crest 3D white strips:

Deze strips van Crest worden werkelijk overal de hemel in geprezen. En ik moet toegeven: de before & after foto’s van de meeste mensen zien er ook niet slecht uit. Toch was ik nogal sceptisch voordat ik ze bestelde. Mijn tanden zijn nogal gevoelig en ik heb aaaltijd gaatjes. Ik was bang dat mijn tanden nog gevoeliger zouden worden of zelfs zouden beschadigen.

Oja, ik heb een spalkje achter mijn tanden omdat ik een beugel heb gehad. Ik heb heel het internet afgestruind om erachter te komen of dit kwaad kon met de strips. Ik kon niets, maar dan ook niets vinden. Ik heb toen een mailtje naar zo’n kliniek die bleekbehandelingen gestuurd om te vragen of het mogelijk is om je tanden te bleken met een spalkje. Ik bedoel, als het bij een professionele kliniek kan, dan kan het toch ook wel met Crest? Zij zeiden dat dit geen probleem was dus bestelde ik de strips via eBay voor zo’n € 30. Ze kwamen binnen een week aan, weliswaar in een wat beschadigde maar wel gesealde doos en ze waren nog tot december 2012 goed, dus ik was niet opgelicht. (Dat schijnt wel eens te gebeuren, dat je strips krijgt die over de datum zijn.)

Ik heb ze braaf 20 dagen lang gebruikt, na 3 dagen kreeg ik af en toe een flinke pijnscheut in m’n rechter hoektand. Ik schrok hier van en was bang dat het erger zou worden, maar het is hier bij gebleven. Ik heb verder geen pijn of extra gevoelige tanden gehad, waar ik zo bang voor was. Maar… mijn tanden zijn er ook niet bepaald veel witter op geworden. Niemand in mijn omgeving viel het op, ik zelf had wel het idee dat ze iets witter waren maar misschien kwam dat ook omdat ik het zo graag wilde. Oordeel zelf:

Voor:

Na:

Nee, ik heb niet het idee dat de Crest whitestrips veel voor mij gedaan hebben, helaas! Wel een beetje denk ik, die ‘littekens’ (witte vlekjes) zijn wel witter en opvallender geworden helaas… Ook een vulling die ik tussen 2 tanden heb lijkt nu opvallender en geler. Misschien heb ik wel gewoon dun glazuur, en dan zie je het gele tandbot (?) er beter doorheen en lijken je tanden geler.

Kokosvet haarmasker:

Toen ik op Beautygloss een review over een kokosvet haarmasker zag, moest ik dit ook proberen. Ik kocht voor een paar euro een klein potje puur kokosvet bij de Tuinen en ik ging aan de slag. Het harde vet liet ik smelten met een fohn, waardoor het in een olie veranderde wat je makkelijk in je haar kon verdelen. Dit liet ik een half uurtje intrekken en stapte onder de douche. Onder de douche voelde mijn haren heel zacht en glad aan, maar nog wel steeds heel vet. Ik heb mijn haar goed gewassen met shampoo, en toen het droog was merkte ik eigenlijk niets bijzonders. Jammer! Met zo’n mini potje kokosvet doe je trouwens eeuwen! Ik heb het nu twee keer gebruikt en je ziet niet dat er wat uit is.


Sephora foundation en mascara:

Ik heb er al eens eerder kort iets over geschreven, maar de foundation van Sephora vind ik totaal niet fijn. Ik had gehoord dat veel meiden de foundation van Sephora fijn vinden, dus ik besloot hem tijdens een prijzencircus mee te nemen. In de winkel leek het een goede kleur, maar eenmaal thuis aangebracht schrok ik wel even toen ik in de spiegel keek en een oranje hoofd zag… De foundation oxideert namelijk, dat betekend dat hij na een paar minuten van kleur veranderd. Helaas! Ik moet zeggen dat zowel het flesje als de substantie behoorlijk veel op de Catrice Photofinish foundation lijkt, die ik wel erg fijn vind.

Links zie je de foundation net aangebracht, rechts na een paar minuten. Zie je het kleurverschil?

Dit is wat de mascara doet met mijn wimpers… Het borsteltje zie je hierboven.

De mascara bezorgt mij ook instant spinnenpootjes. Ik dacht namelijk ook dat de mascara’s van de Sephora fijn waren, maar ik kan er niet mee overweg. Sowieso zijn siliconen borsteltjes en ik geen vriendjes, maar dit slaat echt alles. Ik heb hem een paar keer een kans gegeven, maar ik geef het op met deze mascara.

John Frieda Anti Frizz serum:

Nee, dit serum was echt een drama voor mij, hij deed gewoon niks voor mijn haar! Erg jammer, want ik las dat veel meiden er ontzettend positief over waren en ik wou dat ik dat ook was. Maar helaas, ik heb hem met veel tegenzin gebruikt. Hij maakte mijn haar alleen maar erg vet, dat was het enige. Hoe weinig ik ook gebruikte, het was altijd weer een vette hap. Gelukkig heb ik mijn holy grail serum al gevonden: ik dacht dat Biosilk de ware was, maar toen ontdekte ik Hegron, bij de Action!

Hebben jullie ook van die producten die bij iedereen lijken te werken behalve bij jou?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op It doesn’t work for me…

  1. Nicole zegt:

    Nee, dat ziet er allemaal niet zo goed uit nee. Wat jammer zeg!

  2. Jorna zegt:

    Haha, wat een leuk artikel! Origineel! 🙂 Jammer dat deze producten het niet waren voor jou.

  3. Wat vervelend allemaal! Ik vond trouwens dat je tanden wel witter zijn geworden hoor. 🙂 Niet overal, maar aan de “voorkant” of de oppervlakte, als je snapt wat ik bedoel, vind ik ze witter!

  4. Wat een goed artikel. Zulke dingen maak ik ook wel eens mee. Jammer van de producten.
    Liefs, xxx

  5. Christel zegt:

    Jammer dat het niet werkt voor je. Ik vind die mascara borsteltjes niks.

Geef een reactie

