Oogschaduw als blush/highlighter


Soms heb je van die oogschaduws die je niet veel gebruikt, maar waarvan je ineens denkt: ‘hee, jou kan ik wel als highlighter gebruiken!’. Teminste, dat heb ik wel eens. Lees verder voor mijn oogschaduws die ik regelmatig als blush of highlighter gebruik.


Catrice Welcome to Miami Peach en Berry Fairy, Essence Crystal Flake en Everyday Minerals Aussie perk me up (poeder concealer).


Zelfde volgorde als hierboven.

Miami Peach bevat wel wat glitters maar toch gebruik ik deze graag als highlight. Berry Fairy is prachtig als blush, je moet hem natuurlijk wel mooi blenden maar het staat heel classy en warm vind ik. Een kleur die hier op lijkt is Last Call van Urban Decay of Cranberry van Mac. Als blush doet hij mij een beetje aan Pomgranate van Sleek denken. Daarnaast zie je Crystal Flake van Essence, een wat koelere oogschaduw die ik ook wel eens als highlighter gebruik. En als laatste mijn favoriet, Aussie perk me up van EDM, geeft een prachtige glow zonder chunky glitters!

Gebruik jullie je oogschaduws wel eens als blush of highlight?

Dit bericht werd geplaatst in Swatches en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Oogschaduw als blush/highlighter

  1. Jorna zegt:

    Ik doe dat eigenlijk nooit, ik kom namelijk al om in de blushes en mooie highlighters, maar het kan heel goed!

  2. De oogschaduw is echt prachtig.
    Liefs, xx

  3. Dat doe ik ook gewoon! Sommige oogschaduws bevatten bijna/geen pigment.

Geef een reactie

