Shoppen in Duitsland!


Morgen ga ik een weekendje naar Duitsland. Nouja, ik vertrek zaterdag en kom zondag alweer terug, dus ik ben er eigenlijk maar een nacht.
Ik heb grootse plannen om te gaan shoppen maar weinig tijd, dus ik hoop dat het gaat lukken!

Ik ga met mijn vriend en wat vrienden naar Oberhausen, zij houden totaal niet van shoppen maar het goede nieuws is dat ons hotel maar zo’n 500 meter van de dichtsbijzijnde DM af zit! Daar ga ik sowieso even m’n slag slaan. Dat wordt waarschijnlijk een sprintje trekken terwijl zij in de bar zitten. Ik hoop dat de Big City Life collectie van Catrice er al ligt, ik heb geen idee of hij nou wel of niet naar Nederland komt? Hij zou er vanaf half oktober liggen, en ik ben er precies half oktober. Gelukkig is Duitsland vaak wel snel met LE’s.
Ook MOET ik die pearl crackling topcoats van P2 hebben. De blushes van de Oktoberfest collectie van Manhattan zagen er ook leuk uit, dus ik hoop die daar ook nog te vinden. Verder vind ik het eigen merk van DM, Balea erg fijn dus daar neem ik ook nog even wat van mee.
Misschien heb ik geluk en kan ik uit een uitverkoopbak nog wat van de Out of Space collectie van Catrice grabbelen? : D
Ik vrees dat we geen tijd (en de rest geen zin) hebben om naar CentrO te gaan, daar zit een Kiko en Mac counter. Mocht dat wel zo zijn dan hoop ik van harte dat ze Mac’s Lightscapade highlighter nog hebben.

Zo, dat is mijn kleine wishlist, waarschijnlijk ren ik als een gek door de gangpaden van de DM maar dat mag de pret niet drukken!

Shoppen jullie wel eens in Duitsland?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Shoppen in Duitsland!

  1. veel plezier! en hopelijk vind je wat tijd!

  2. jessy zegt:

    Heel veel plezier ❤

  3. Heel veel plezier.
    Liefs, xxx

  4. Jorna zegt:

    Have fun en shopze meid!

Geef een reactie

