Mijn dagelijkse make-up


Het leek me leuk om jullie te laten zien wat er zoal in mijn everyday bakje zit. Kijken jullie mee?

Gezichtsproducten.
Basis van Sephora (gebruik ik alleen op lange dagen), Bourjois healty mix serum in Vanilla, NYX cream blush in Rose Petal, dat poeder ik dan af met de mineral powder van Catrice, daarna breng ik Eversun van Mac aan op m’n slapen en een beetje op m’n jukbeenderen, kin en neus en tot slot nog een klein beetje blush van Catrice in Wild Rose.

Als ik haast heb gebruik ik het wenkbrauwpotlood van de Hema die ik wat te rood vind, en anders de lichste kleur wenkbrauwpoeder van Wet ’n Wild. Daar overheen een laagje wenkbrauwgel en dan zijn mijn wenkbrauwen alweer klaar.

Oogschaduw wisselt per dag, maar dit is waar ik het meest naar grijp.
Ik gebruik een basis van P2 en het Natural eye palette van Too Faced, Catrice made to stay in Lord of the Blings of Mac Satin Taupe. De laatste tijd draag ik ook vaak een combinatie van Lord of the Blings en Satin Taupe, ook erg mooi.

En al laatste breng ik oogpotlood aan, zwart of bruin, en gelliner als ik daar tijd en zin in heb. Ook krul ik mijn wimpers en breng ik wat mascara aan van Catrice.

In totaal ben ik zo’n 10 minuten bezig met m’n make-up.

Wat zit er in jullie dagelijkse make-up bakje?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Mijn dagelijkse make-up

  1. Jorna zegt:

    Mooie producten! Ik heb ook een aantal van jouw producten in mijn everyday-bakje.

  2. Je gebruikt hele fijne producten.
    Liefs, xxx

  3. Die foundation is zo fijn!

  4. kim zegt:

    er zitten echt leuke/fijne spullen tussen! ik vind het echt heel jammer dat bourjois foundations voor mij altijd veel te geel zijn

Geef een reactie

