Beautyjoint bestelling onderweg


Ik kon het niet laten, ik heb weer eens een bestelling gedaan! Het is een tijdje geleden dat ik echt zo’n bestelling deed bij een (buitenlandse) webshop, meestal bestel ik een paar kleine dingetjes via eBay.

Ik kwam ergens een swatch van een Klean Color lakje tegen en ik bedacht me dat ik daar eigenlijk al een hele poos wat van wilde hebben. Op eBay waren ze best prijzig, totdat ik ineens bij Beautyjoint.com terecht kwam, een webshop waar ik nog geen ervaring mee had.
Ik wilde niet te veel bestellen om invoerrechten te voorkomen, dus ik koos voor 4 lakjes van Klean Color die je hierboven kunt zien. Ook wilde ik graag een baked blush van Milani, ik koos voor Rose D’oro. Ik twijfelde een beetje welke ik zou nemen, maar toen ik ergens zag dat dit een goede dupe voor Stereo Rose van Mac was, was de keuze snel gemaakt.

Ook gooide ik een slide on pencil van NYX in mijn mandje, in de kleur tropical green en een tinted lip spa in de kleur Juicy. Mijn andere tinted lip spa (Sake) is bijna op, dus het werd tijd voor een nieuwe!

Zoals ik al zei heb ik geen ervaring met deze webshop, verzenden was iets meer dan $ 11 maar dat had ik er wel voor over. In totaal heb ik voor zo’n € 27 besteld, wat neerkomt op iets meer dan € 3,80 per product.

Via retailmenot.com (site met kortingscodes, superhandig!) kwam ik erachter dat je met de code LADYBLUSH 5% korting kreeg op je bestelling. Dit scheelde voor mij zo’n $ 1,30, niet veel, maar een Klean Color lakje kost $ 1,75 ;).

Ik ga ervan uit dat het zo’n 2 weken duurt dat mijn bestelling binnen is, hebben jullie ervaring met BeautyJoint?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Beautyjoint bestelling onderweg

  1. Mandy zegt:

    Mooie bestelling, ben benieuwd als het binnen is

  2. Jij hebt dus even heerlijk geshopt. Ik ben meteen even op de webshops gaan kijken. Nu ben ik wel heel benieuwd naar foto’s zodra je het binnen hebt.
    Liefs, xxx

  3. Leuke bestelling! Gorgeous oogpotlood!

  4. Daniëlle zegt:

    Midnight Seduction vind ik echt mooi, leuke bestelling!

Geef een reactie

