Pan in Lemony Flutter


AAAAAAAH!!


Ik dacht dat dit me nooit zou lukken, maar het is toch gebeurd! Ik hem ‘m sinds januari dit jaar, in het begin gebruikte ik ‘m regelmatig, daarna vergat ik hem een beetje. Sinds kort gebruik ik hem weer volop, en toen voelde ik ineens de pan!
Hij is nog tot februari 2012 goed en ik was altijd bang dat hij zou bederven voordat ik ‘m op had, maar als ik dit zo zie zit ik op de goede weg.

Hebben jullie Lemony Flutter?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Pan in Lemony Flutter

  1. Jeuj, dat is ook zo’n fijn product die je gewoon in huis moet hebben!
    Liefs, xxx

  2. Jorna zegt:

    Hahaha wat goed!! Ik wil hem ook, ik MOET hem. Mijn nagellriemen scheuren steeds (nu al!) van t gure weer.

  3. roos zegt:

    Ah haha! Ik denk dat het mij echt nooit gaat lukken.
    Lemony flutter is echt geweldig!

Geef een reactie

