Shoplog Duitsland


Ik kan jullie vertellen dat mijn korte shoppingtripje naar Duitsland zeer geslaagd was! Kijk mee naar mijn buit.



Niet zo heel interessant: een conditioner en hairspray van Balea. De conditioner ruikt ongeveer zoals het Hegron serum van de Action, maar dan iets minder zoet en de hairspray is te vergelijken met Got2B. Fijne producten, al is de conditioner erg dun.


P2 crackling topcoats die ik zo graag wilde! Ik was bang dat ze uitverkocht zouden zijn, maar alles was er nog. Hierover deze week nog een artikel.


Essence topcoat van Remix your style (?) collectie en P2 nagellak.


P2 oogschaduw, ik vond ‘m erg mooi dus maar meegenomen. Oktoberfest blush van Manhattan die ik in een supermarkt vond. Hij lijkt fel maar staat heel natuurlijk, is in mijn everyday bakje beland. Alles heb ik bij de DM gekocht, behalve de blush.


Internetaankoopjes kwamen ook binnen: Missha BB cream en Mac’s Lightscapade highlighter.

Al met al heb ik kunnen kopen wat ik graag wilde, maar ik voelde me toch erg gehaast en heb niet echt rustig in de winkels kunnen kijken helaas. Misschien maar goed ook want dan had ik waarschijnlijk nog meer gekocht. We kwamen later in Oberhausen aan dan gedacht, en na 2 keer verkeerd te zijn gelopen kwam ik om kwart voor 5 aan in de winkelstraat. Gelukkig gingen de winkels ook op zaterdag om 6 uur dicht.

Deze week zijn er wat minder updates, ik moet veel werken (wat ik niet erg vind, eindelijk wat te doen!) en daardoor ben ik ’s avonds laat thuis en heb ik geen zin meer om nog achter de computer te kruipen.

Shoppen jullie wel eens in Duitsland?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Shoplog Duitsland

  1. Claudia zegt:

    Leuke aankoopjes! Vooral de M.A.C highlighter vind ik erg mooi

  2. Jorna zegt:

    Mooie producten heb je gekocht! De MAC poeder is gorgeous!

  3. Mandy zegt:

    Leuke dingen heb je geshopt

  4. MACMAC ❤
    Ik ben heel benieuwd naar een review.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

