P2 crackling topcoats


In mijn Duitsland shoplog konden jullie al zien dat ik de 3 pearl topcoats van P2 had gekocht, de zilveren had ik al. Vandaag een korte review.

Er zit 11 ml in een flesje waar je geloof ik € 1,95 voor betaald. Ze zijn niet in Nederland te verkrijgen, wel in Duitsland bij de DM.

Silver Blast, Blue Thunder, Violet Fusion, Red Vulcano.


Zelfde volgorde, eerst over een zwarte basis en daarna over een witte. Zoals je ziet kraken ze wel iets verschillend, maar dat komt denk ik omdat ik niet overal een even dikke/dunne laag heb aangebracht. Van Violet Fusion zie je weinig meer terug over een zwarte basis, je ziet alleen het goud. Red Vulcano is denk ik mijn favoriet, die vind ik erg mooi, zowel over zwart  als wit.

Hebben jullie ervaring met deze crackling topcoats?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews, Swatches en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op P2 crackling topcoats

  1. Mandy zegt:

    Ik heb ze ook , ook nog goud die is ook erg mooi.
    P.s. ze zijn €1,75 p/st. 😉

  2. Christel zegt:

    Ik heb er geen van dit merk. Ik vind de rode wel erg mooi.

  3. Armani zegt:

    Mooie kleurtjes! 😀

    Liefs’ Armani xx

  4. Nicole zegt:

    Die zijn heel erg mooi!

  5. Myrna zegt:

    De laatste tijd begin ik crackle nagellak toch ook wel leuk te vinden. Deze vier zien er erg mooi uit! Jammer dat ze niet in Nederland te koop zijn zeg, P2 moet naar Nederland komen!

  6. Mooie nagellakken! Sommige nagellakken cracken mooi. 🙂

  7. Pingback: NOTD : Spontaneous | beautyvictims

Geef een reactie

