Tweedehands make-up

Ik koop wel eens make-up over van iemand anders, hoe zit dat met jullie?

Nagellak, blush, bronzer, oogschaduw: ik heb het wel eens tweedehands gekocht! Via een blogsale, marktplaats of een swap op Makeupalley.

Een nagellakje van China Glaze dat misschien twee keer gebruikt is voor € 3 inclusief verzenden? Waarom niet? Dat is toch stukken goedkoper dan wanneer je ‘m nieuw zou kopen (en zou bestellen vanuit Amerika)? En dat ‘ie een paar keer is gebruikt geeft toch niet? Waarschijnlijk krijg je ‘m zelf niet eens op!
Mijn eerste China Glaze en OPI lakjes heb ik ook via een forum gekocht.

Een product dat echt veel gebruikt is hoef ik niet, ook al is het van een bijzondere LE en lastig te krijgen. Ik wil ook altijd foto’s van het product zien, zodat ik kan zien hoe de staat van het product is.

Lipproducten, oogpotloden of mascara zal ik nooit tweedehands kopen, dat vind ik gewoon niet hygienisch. Een lipstick zou ik misschien nog overwegen, die kun je namelijk makkelijk ontsmetten met wat alcohol, maar een lipgloss? No thanks!
Ook beperkt houdbare producten, bijvoorbeeld iets van Lush zal ik niet snel tweedehands kopen, je weet nooit hoe oud het product werkelijk is.

Hoe denken jullie hier over? Kopen jullie wel eens make-up over dat gebruikt is, of zou je dat nooit doen?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Tweedehands make-up

  1. Ik koop bijna tot nooit make-up die al gebruikt is. Maar ik vind het wel een goede optie als het er nog goed uit ziet.
    Liefs, xxx

  2. Oh, ik dacht al, oogmake-up swappen, daredevil! xd Maar nagellak is op zich wel te doen.

  3. Lotte zegt:

    Wauw een China Glaze lakje voor maar 3 euro? Waar koop je die, op welke site?

  4. kim zegt:

    ja inderdaad poeder producten, lipsticks, of eventueel nagellak, al draag ik dat bijna nooit. mascara moet je sowieso niet gebruikt kopen!

Geef een reactie

