Beautyjoint bestelling binnen


Na precies een week kwam mijn Beautyjoint bestelling binnen. Dat vind ik behoorlijk snel en daar kunnen sommige Nederlandse webshops nog wat van leren! Alles zat netjes verpakt, zelfs het oogpotlood zat goed verpakt in veel bubbelplastic.



Nagellakjes! ❤ helaas kan ik ze nog niet dragen omdat ik nu elke dag moet werken, maar ik zal snel swatches op een nagelwiel laten zien!


NYX slide on pencil in Tropical Green en een Tinted Lip Spa in Juicy. Fijne producten!


Milani baked blush in Rose D’oro. Wat een pareltje! Helaas zitten er wel wat grove glitters in die ik eigenlijk niet had verwacht, maar dat nemen we maar voor lief ^^


Ook was Aussie eindelijk bij Etos te krijgen en mijn shampoo begint op te raken -goed excuus- dus deze moest mee. Omdat het 2de halve prijs was nam ik ook het 3 minute miracle masker mee. De verkoopster zei dat het haar haar heel veel goeds had gedaan en dat geloof ik graag! Ook wilde ik een nieuwe anti klit spray want de mijne begint ook op te raken. Deze van de Action leek me erg fijn omdat het serum me ook erg goed bevallen is. Deze producten staan momenteel nog in m’n voorraadkastje dus kan er nog niets over zeggen.

Dat was mijn bestelling bij Beautyjoint, hier ga ik zeker vaker bestellen! Alles zat keurig verpakt en ze leveren snel. Nu ga ik de komende tijd echt even NIKS meer kopen want ik heb zoveel nieuwe producten om uit te proberen. Ook nog 5 nieuwe lakjes uit Duitsland, en ik kan ze nog niet eens gebruiken in verband met werk 😦


Hallo voorraadkastje!  Nee, ik hoef voorlopig niks meer te kopen.

Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuke beautyproducten gekocht? Of hebben jullie al ervaring met Beautyjoint?

Dit bericht werd geplaatst in Shoplog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Beautyjoint bestelling binnen

  1. Mandy zegt:

    Leuke producten
    Ben benieuwd naar de swatches van de nagellakjes

  2. Daniëlle zegt:

    Echt prachtige lakjes ❤

  3. Wat een leuke dingen, ben heel benieuwd naar de reviews,
    Liefs, xxx

  4. Mooie bestelling, ben benieuwd naar de reviewsss!

  5. Jorna zegt:

    Wat een prachtige goodies! Vooral de blush van Milani en de Kleancolor-lakjes!

  6. Pingback: NOTD : Midnight Seduction | beautyvictims

  7. classymakeup zegt:

    Hoeveel waren de verzendkosten bij beautjoint?

Geef een reactie

