NOTD – Neon Pink


Na bijna 2 weken geen kleur meer op mijn nagels te hebben gehad trok ik het niet meer. Ik MOEST mijn nagels lakken. Ik heb meer dan 10 nieuwe lakjes staan, en ik kon ze niet gebruiken omdat ik nu elke dag moet werken en dan mag je eigenlijk geen nagellak op. Collega’s doen het ook, m’n baas heeft er nog nooit wat van gezegd en eigenlijk vind ik het ook wel een beetje ranzig, nagellak op in de horeca, maar ik kon het gewoon niet laten.


Ik lakte mijn nagels met Neon Pink van Kleancolor, wat een knalkleur! Ik houd niet van roze, maar wel van aparte kleuren en dat is deze zeker. Op de foto’s komt hij niet goed over, ik vind ‘m geweldig. Mensen hebben al een paar keer aan mij gevraagd of m’n nagels ook licht geven in het donker, haha.
Dit zijn 2 laagjes, met topcoat. De lak bleef verassend goed zitten, na m’n werkdag zat het er nog aardig goed op, een paar kleine chips op sommige nagels maar dat was het! Misschien kwam het door de dikke laag topcoat (INM out the door)? Zelfs collega’s vroegen hoe het kwam dat mijn nagellak er nog steeds zo mooi op zat.

De lak is redelijk dik en droogt niet heel erg snel. Toch vind ik het een leuk lakje, je moet er even mee leren werken maar voor die prijs maakt het me niet uit!

Kleancolor lakjes bevatten 15 ml en zijn te koop bij Beautyjoint.com voor maar $ 1,75!

Dit bericht werd geplaatst in NOTD, Swatches en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op NOTD – Neon Pink

  1. Kashmira zegt:

    Jeetje, die is echt cool! šŸ˜€

  2. Wauw, een echte POW-kleur! Gorgeous!

  3. Jorna zegt:

    Lekker fel! Ik wil ook nog graag zo’n knalroze lakje!

  4. Priscilla zegt:

    Ik vind het een fantastische kleur!

Geef een reactie

