Nagellak swatches shoplog


Ik had nog beloofd swatches te zullen laten zien van de nagellak die jullie de afgelopen tijd voorbij zagen komen in mijn shoplogs.
Omdat ik mijn nagels momenteel niet kan lakken, laat ik ze even op een swatch wiel zien.

P2 artful en Kleancolor Neon Green.


Kleancolor Neon Pink en Chunky Holo Fuchsia.


Kleancolor Midnight Seduction en Essence Just can’t get enough.


Zo zie je de holografische glitters beter.

Hebben jullie ervaring met Kleancolor nagellak?

Dit bericht werd geplaatst in Swatches en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nagellak swatches shoplog

  1. Wat een leuke lakjes.
    Liefs, xxx

  2. De holografische lakjes zijn aaamazing! Daarnaast vind ik de neonkleuren ook echt geweldig, wat een kleur!

  3. Suzanne zegt:

    Die chunky holo’s zijn heel tof!

Geef een reactie

