Kérastase Fusio Dose behandeling verslag‏


Afgelopen zaterdag had ik eindelijk een afspraak staan voor de Fusio Dose behandeling van Kerastase. Lees verder voor mijn verslag!

De Fusio Dose behandeling is een treatment voor je haar, wat je haar een boost geeft. Dit ligt geen laagje om je haar heen zoals een conditioner of masker doet, maar komt ook onder de haarschubben en blijft zo’n 4 tot 5 wasbeurten zitten.

Via deze link kun je zelf een voucher aanvragen voor een gratis Fusio Dose behandeling bij een Kerastase kapper bij jou in de buurt. Je bent verder niet verplicht iets te kopen ofzo, het is gewoon om je kennis te laten maken met Fusio Dose!
Ik geloof dat je nog tot februari 2012 een afspraak kunt maken.

Ik wilde ook meteen m’n haar laten bijpunten want dat was wel weer nodig. Eerst werd mijn haar geknipt en daarna werd het gewassen voor de behandeling. Het werd handdoek droog gemaakt en de behandeling werd in m’n haar gesprayd. Ik kreeg de treatment voor droog haar. Daarna werd m’n haar vastgezet en werd er een warme vochtige doek over m’n haar gedaan en moest ik 10 minuten wachten.

De treatment werd uitgespoeld en de kapster zei dat m’n haar meteen al lekker zacht aanvoelde. Ik werd nog even onder de droogkap geplaatst met een kopje thee, en daarna heeft ze m’n haar geföhnd en gestijld.

M’n haar voelde inderdaad zacht en gezond aan, en ik betaalde alleen voor het knippen. Normaal kost de treatment € 15 zei de kapster.

Voor (niks mee gedaan, alleen laten opdrogen aan de lucht)

Na de behandeling, het is hier dus ook gestijld.

De dag dat ik terug kwam van de kapper voelde mijn haar lekker zacht aan en zag het er gezond uit, maar dat komt ook omdat ik het had laten knippen. De volgende dag zat mijn haar minder in de klit, dat merkte ik wel, maar ik had ineens heel veel last van haaruitval! Ik weet niet of het toevallig was, maar het viel wel op. M’n kleding zat er steeds onder, ik voelde me net een hond in de rui. Ik heb altijd wel wat last van haaruitval, maar dit was echt extreem. De 2de dag na de behandeling merkte ik eigenlijk niet veel bijzonders meer, ook geen extreme haaruitval. Ik had mijn haar nog niet gewassen, dus de behandeling was er nog niet ‘uit’.

Ik denk niet dat ik vaker zo’n Fusio Dose behandeling zal laten doen, misschien als je een feestje hebt en er op en top wilt uitzien, of op een bruiloft bijvoorbeeld. Alleen de eerste dag had ik er plezier van, daarna merkte ik er weinig meer van,  helaas. Maar ik vond het wel leuk om een keer te laten doen, normaal kom ik alleen bij de kapper (1x in het half jaar ofzo…) om m’n haar te laten bijpunten, maar nu heb ik er meer dan een uur gezeten! Dat is nog nooit gebeurd, maar vond het wel heel leuk.
Misschien dat het voor jouw haar anders werkt? Ik zou zeggen: gewoon de voucher aanvragen en proberen!


Ook kreeg ik van de kapster nog een aantal testers mee van Kerastase voor droog haar. Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik denk dat ik liever zou investeren in deze producten dan bijvoorbeeld elke maand de Fusio Dose behandeling.

Hebben jullie ervaring met deze behandeling? Gaan jullie de voucher aanvragen?

Dit bericht werd geplaatst in Reviews en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Kérastase Fusio Dose behandeling verslag‏

  1. Je ziet degelijk wel verschil. Wat heb jij trouwens mooi haar.
    Liefs, xx

  2. Jammer dat je er zelf niet echt iets van hebt gemerkt, op de foto’s zie je wel verschil. Het glimt heel mooi, shinny hair! :p

  3. jolanda besems zegt:

    Ik heb het ook laten doen maar na 3 minuten werd het al uit gespoeld en daarna pas geknipt en ze zei gelijk ik maak het voor gekleurd haar want je verft je haar,er werd niet verder gekeken en ik moest 26,50 betalen voor het knippen,duur !

Geef een reactie

